2019-08-15

NOWY MODUŁ ZWROTÓW I RMA

Tak jak obiecaliśmy, w dniu dzisiejszym chcemy zaprezentować nowe funkcje związane ze składaniem reklamacji lub zwrotu dla zamówionych towarów. Wspólnie z zespołem programistów dopasowaliśmy komponenty maski hurtowni do potrzeb naszych odbiorców. Dzięki stworzonym funkcjonalnościom, masz możliwość sprawnego zarządzania zwrotami oraz reklamacjami, a my będziemy w stanie szybciej obsłużyć Twoje zgłoszenia.

 

NOWY MODUŁ REKLAMACJI

Po pierwszej publikacji nowego modułu RMA oraz zwrotu, zauważyliśmy, że ścieżka składania tych formularzy jest zbyt długa. Dlatego na tyle, ile było to możliwe, skróciliśmy ilość kroków w modułach z sześciu do czterech. Jeśli tylko pojawi się taka okazja, będziemy chcieli jeszcze bardziej skompresować te procesy.

 

Istotnym problemem podczas tworzenia reklamacji/zwrotu, było odszukanie zamówienia, w którym znajduje się określony produkt. Dlatego dodaliśmy podgląd produktów dla zamówień, podczas składania reklamacji/zwrotu. Dzięki temu w prosty sposób sprawdzisz, z którego zamówienia pochodzi produkt do reklamacji lub zwrotu.

 

 

Po wyborze zamówienia, dla którego chcesz reklamować produkt, system zwróci informację o rodzaju gwarancji oraz wytyczy, czy dany produkt może zostać reklamowany, czy czas na reklamację już minął.

 

 

W polu "Opis usterki", przekaż nam informację o tym, dlaczego reklamujesz produkt i co się z nim stało. Jest to dla nas ważne, ponieważ nie zawsze wszystko widać na "pierwszy rzut oka". Wypełnienie pola opisu usterki, jest wymagane do aktywowania dalszego procesu dodawania reklamacji.

Jeżeli przed odesłaniem do nas reklamacji chcesz upewnić się, czy jest ona słuszna, możesz dołączyć zdjęcia wady/uszkodzenia. W wiadomości na czacie, dostępnym po złożeniu zgłoszenia, zadaj pytanie, czy wskazany problem kwalifikuje się do składania reklamacji. Zdjęcia pomocne są również w przypadku trudno zauważalnych wad.

 

 

Po wygenerowaniu reklamacji, daj nam chwilę na potwierdzenie jej. Obsługa reklamacji zapozna się ze zgłoszeniem i ustawi status reklamacji jako "Potwierdzona". Po otrzymaniu wiadomości o zmianie statusu, będziesz mieć pewność, że reklamacja zostanie przyjęta i trafi do procesu rozpatrywania.

Do przesyłki wystarczy załączyć nr reklamacji lub formularz reklamacji, który będzie dostępny po otrzymaniu statusu "Reklamacja Potwierdzona". Taki formularz przydatny jest tym, którzy lubią kontrolować sprawy "na papierze". Możesz go zatrzymać dla siebie jeśli uznasz, że w ten sposób lepiej zarządzasz zgłoszeniami.

 

Jak już wcześniej pisaliśmy, będziemy pracować nad możliwie najlepszym systemem przekazywania informacji dotyczących zamówień, reklamacji oraz zwrotów. Dlatego w podglądzie podsumowania reklamacji, masz zawsze aktualny stan statusu związanego z twoim zgłoszeniem. Konsultant na infolinii opiera się o te same dane, które udostępniliśmy Ci do wglądu. Pamiętaj też, że po złożeniu reklamacji masz jeszcze chwilę na ewentualną edycję lub anulowanie zgłoszenia.

 

 

 

Jeśli jednak masz wątpliwości co do przekazanego zgłoszenia, w podsumowaniu, możesz się z nami skonsultować w stworzonym czacie, którego konwersacja będzie dotyczyła wyłącznie zgłoszonej sprawy.

Dzięki temu komunikacja związana z reklamacją będzie odbywała się w stosownym do tego miejscu, a ty masz gwarancję, że wiadomość trafi do właściwej osoby zajmującej się twoją sprawą.

Okienko czatu dostępne jest w podsumowaniu reklamacji, przez cały czas jej rozpatrywania. Pamiętaj, że konsultanci na infolinii nie zajmują się reklamacjami i opierają się tylko o dane z podsumowania reklamacji.

 

Gdy odpowiemy na twoją wiadomość z czatu, otrzymasz powiadomienie mailowe.

Aby zachować spójną komunikację dotyczącą zgłoszenia, ważne jest, po otrzymaniu wiadomości "Dostałeś odpowiedź do zgłoszenia reklamacyjnego nr: XYZ", aby nie odpowiadać na wiadomość mailową, lecz kliknąć w przycisk ZOBACZ WIADOMOŚĆ. Otworzy się karta z podsumowaniem reklamacji, na której znajduje się okienko czatu wraz z całą konwersacją.

 

NOWY MODUŁ ZWROTÓW

Możliwość 10 dniowego zwrotu dla naszych klientów jest jednym z kluczowych czynników, które wpływają na decyzję podjęcia współpracy z hurtownią Sentiell. Dlatego sam mechanizm jest już wszystkim znany i świetnie sprawdza się w swojej roli. W tym module przeprowadziliśmy kilka kosmetycznych zmian, które spowodowały, że jest on bardziej dopasowany do naszych usług i przez to przyjaźniejszy w obsłudze. Oprócz wcześniej opisanych rozwijanych list podglądu, udostępniliśmy obszerne informacje o statusie zwrotu, które dostępne są w podsumowaniu zwrotu.

 

 

Po zgłoszeniach od naszych klientów, dodaliśmy możliwość zwracania wielu sztuk z jednego modelu. Ta funkcja nie była wcześniej dostępna, przez co utrudniała elektroniczne zgłaszanie zwrotów. Oczywiście nie było to zamierzonym działaniem, dlatego w najnowszej masce hurtowni ten problem z pewnością już nie wystąpi.

Mamy nadzieję, że przyjazne interfejsy i funkcjonalności nowych modułów Reklamacji oraz Zwrotów, spotkają się z Twoim pozytywnym odbiorem. Jeśli zauważysz jakąś nieprawidłowość lub masz pomysł, zgłoś nam swoją sugestię.


W najbliższym czasie udostępnimy klientom zupełnie nową formę weryfikacji zamówień. Koniec z wertowaniem faktur i weryfikowaniem, czy określony produkt został prawidłowo dostarczony. Stworzymy dla Ciebie nowe narzędzie, które pozwoli w prosty sposób oznaczyć towar otrzymany jako zweryfikowany. Dzięki tej funkcjonalności, w dużo szybszy sposób zweryfikujesz i wycenisz towar po dostawie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel