📢 W dniach 29.03.2024 - 01.04.2024 hurtownia będzie nieczynna. Przeczytaj więcej!
Darmowa dostawa od 615,00 PLN

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu doda ten towar tyle razy ile razy występuje.
2016-10-27

OD 28.08.2016 WPROWADZAMY ZMIANY W KOMUNIKACJI Z HURTOWNIĄ

Przeanalizowaliśmy dane z ankiet wypełnionych przez większość naszych klientów, które dotyczyły wiadomości transakcyjnych związanych z realizacją Twoich zamówień. Zgodnie z wynikami ankiety postanowiliśmy wprowadzić zmiany w ilości wysyłanych do Ciebie wiadomości.

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia - informuje, że Twoje zamówienie dotarło do naszego systemu i czeka na przetworzenie przez dział obsługi zamówień.

Realizacja zamówienia - ta wiadomość daje Ci znak, że Twoje zamówienie jest gotowe do realizacji i w pełni opłacone lub zapłata za nie nastąpi przy odbiorze.

Wysłanie zamówienia - Twoje zamówienie zostało odebrane przez kuriera, więc jedyne, co teraz musisz zrobić, to czekać na jego otrzymanie następnego dnia roboczego.

Ponadto, tak jak do tej pory, co jakiś czas Twój opiekun wyśle do Ciebie wiadomość, aby dowiedzieć się, czy cały proces otrzymania towaru przebiegł pomyślnie, czy paczka dotarła bezpiecznie do Twoich rąk i czy jakość towarów oraz usług związanych z realizacją zamówienia spełniła Twoje oczekiwania. Usunęliśmy potwierdzenie przyjęcia wpłaty, które przekazuje tą samą informację co realizacja zamówienia oraz zamówienie gotowe do wysłania. Po zrobieniu testów i analizie ankiet jesteśmy pewni, że usunięcie tych wiadomości nie wpłynie w żaden sposób na dostarczanie najważniejszych informacji o twoich zamówieniach.
Pamiętaj, że wszystkie bieżące informacje o statusie Twoich zamówień możesz znaleźć po zalogowaniu się do Twojego konta w zakładce Zamówienia i dostępne środki Bieżące.
Zmiany zostaną wprowadzone w dniu 28 października 2016 roku. Od tej pory standardowa obsługa zamówień będzie obejmowała tylko 3 wiadomości transakcyjne. Bez zmian pozostają informacje dotyczące zwrotów, rozliczenia z salda, prośby o uregulowanie zaległych wpłat, anulowania, łączenia bądź wstrzymania zamówień.

pixel