2019-03-12

TYMCZASOWE ZMIANY W REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

W dniach od 19 do 22 marca czas realizacji zamówień zostanie zmieniony.

Księgowanie wpłat odbywać się będzie raz dziennie, około godziny 10:00.

Zamówienia, do których wpłaty zaksięgowane będą do godziny 10:00, zostaną zrealizowane tego samego dnia.
Zamówienia, do których wpłaty zaksięgowane będą po godzinie 10:00, zostaną zrealizowane następnego dnia.

INFOLINIA BĘDZIE NIECZYNNA

Wszelkie pilne sprawy oraz zmiany w zamówieniach prosimy zgłaszać niezwłocznie drogą mailową lub poprzez czat znajdujący się na stronie internetowej. Prosimy o rozważne składanie zamówień.

Od 23 marca proces realizacji zamówień wróci do standardowego.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół Sentiell.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel