Dodaj produkty podając kody
100% Satysfakcji
100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
Zdajemy sobie sprawę, że zakupy przez Internet nie umożliwiają zobaczenia produktów przed zakupem, dlatego staramy się aby zdjęcia produktów w naszym katalogu dokładnie odzwierciedlały wygląd towaru. Pamiętaj jednak, aby nie sugerować się wielkością produktu na zdjęciu. Do tego celu służą dokładne opisy techniczne produktu na karcie towaru. Chcąc zyskać twoje zaufanie dajemy Ci możliwość zwrotu towarów, które nie spełniły twoich oczekiwań. Poniższe informacje, to jedynie kilka ważnych wskazówek odnośnie schematu postępowania. Z pełnymi informacjami można zapoznać się tutaj.
Jak odstąpić od umowy?
Wystarczy poinformować nas o chęci skorzystania z odstąpienia od umowy i w przeciągu 10 dni, licząc od daty otrzymania produktów, odesłać towary do siedziby Sentiell. Do odsyłanych produktów prosimy załączyć formularz odstąpienia od umowy lub własny opis zawierający numer zamówienia, ID zwracanych produktów, wraz z ewentualnym podaniem przyczyny zwrotu, a następnie czekać na rozpatrzenie odstąpienia od umowy. Ważne jest odpowiednie zabezpieczenie przesyłki, aby chronić towary przed uszkodzeniami podczas transportu.
Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?
Sentiell rozpatruje odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni, licząc od daty otrzymania produktu z powrotem. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu w przeciągu kilku kolejnych dni oddajemy pieniądze za wszystkie zwrócone towary na saldo do ponownego wykorzystania lub w sposób, w jaki zapłacono za zamówienie.
Pobierz formularz odstąpienia od umowy