Dodaj produkty podając kody
Wysyłka
Jak długo trwa przygotowanie zamówienia do wysłania?
Czas przygotowania zamówienia zależy od dostępności produktów w magazynie i ich kontroli jakości. Szczegółowe informacje znajdziesz na karcie każdego produktu. Czas przewidywanej dostawy zamówienia jest zawsze widoczny w każdym kroku koszyka. Jeśli czas wysyłki wynosi ponad 24 godziny, oznacza to maksymalny czas potrzebny na przygotowanie. Niemniej staramy się, aby każde zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.
Czy mogę zaplanować doręczenie zamówienia na inny dzień niż wyświetlany w koszyku?
Tak. W trzecim kroku, "weryfikacja danych", wpisz w uwagach dla obsługi odpowiednią informację. Zastosujemy się do niej i wyślemy zamówienie tak, aby doręczenie odbyło się na wybrany przez Ciebie dzień.
WAŻNE! W uwagach należy wpisać datę, kiedy przesyłka ma zostać dostarczona, a nie datę wysłania paczki.
Czy moje zamówienie jest ubezpieczone?
Tak. Każde wysłane zamówienie jest ubezpieczone i jesteśmy odpowiedzialni za nie do momentu jego doręczenia.
Co mogę zrobić, kiedy paczka nie została odebrana?
Jeżeli z jakiegoś powodu paczka nie została odebrana, skontaktuj się z firmą kurierską i ustal dogodny termin dostawy lub odbierz przesyłkę w najbliższej placówce. Pamiętaj, że przeadresowanie wysłanego już zamówienia wiążę się z dodatkową opłatą, dlatego precyzyjnie określaj adres dostawy w momencie składania zamówienia.
Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?
Nie oferujemy odbiorów osobistych z naszego magazynu.
Jak postępować, gdy moje zamówienie zaginie podczas transportu?
Czas od chwili przekazania przesyłki kurierowi, do chwili dostarczenia zamówienia do siedziby twojej firmy to jeden dzień roboczy. Jeżeli po tym okresie przesyłka nie została dostarczona, a numer śledzący nie zmienił swojego statusu, skontaktuj się z nami. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, a firma kurierska przekaże nam jasną informację, że przesyłka zaginęła, niezwłocznie zrealizujemy dla Ciebie kolejne zamówienie.
Posiadam kilka kont w hurtowni. Czy mogę zlecić wysyłkę zbiorczą na jeden adres zamówień złożonych z różnych loginów?
Niestety nie. System traktuje każdy login jako osobnego klienta. Nie ma możliwości łączenia zamówień, ani ich wysyłania w jednej zbiorczej przesyłce. Każde zamówienie będzie objęte osobną opłatą za dostawę, zgodną z naszym cennikiem.
Posiadam kilka sklepów. Czy istnieje możliwość wysłania kilku zamówień na różne adresy?
Tak. Możesz dodać kilka adresów dostawy podczas tworzenia zamówienia. Dane bilingowe firmy na fakturze pozostaną takie same jak te, podane podczas rejestracji. Zmieni się jedynie adres dostawy. Niestety wartość sumy wszystkich zamówień nie wpłynie na możliwość skorzystania z darmowej dostawy, lecz każde zamówienie będzie musiało spełnić ten warunek z osobna.