Dodaj produkty podając kody
Faktury VAT
W jakiej formie otrzymam faktury VAT?
Faktura VAT w formie papierowej jest zawsze dołączona do przesyłki z zamówionymi produktami. Gdy zamówienie osiągnie status [wysłane], możesz również pobrać fakturę w formie elektronicznej jako plik .pdf. Przejdź do "Twoje konto" sekcja "Zamówienia" [Zrealizowane] i wybierz zamówienie. Fakturę VAT znajdziesz w sekcji "Dokumenty do pobrania".
Faktura VAT w formie papierowej jest zawsze dołączona do przesyłki z zamówionymi produktami. Gdy zamówienie osiągnie status [wysłane], możesz również pobrać fakturę w formie elektronicznej jako plik .pdf. Przejdź do menu "Konto" "Twoje konto" sekcja "Zamówienia" [Zrealizowane] i wybierz zamówienie. Fakturę VAT znajdziesz w sekcji "Dokumenty do pobrania".
Czy faktura wystawiana jest w gramach, czy na sztuki?
Faktury są wystawiane na sztuki. Jeśli potrzebujesz informacji o wadze zakupionych produktów, możemy dostarczyć takie dane na specyfikacji do faktury:
Aby otrzymać taki dokument, wystarczy w trzecim kroku koszyka, w uwagach do obsługi wpisać notatkę o treści "Specyfikacja do faktury". Dokument zostanie przesłany na adres e-mail przypisany do twojego konta klienta w dniu zrealizowania zamówienia, a w wyjątkowych sytuacjach maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Czy mogę zmienić dane do faktury po złożeniu zamówienia?
Twoje dane bilingowe może edytować jedynie obsługa Sentiell. Jeśli chcesz zmienić dane do faktury po złożeniu zamówienia, niezwłocznie skontaktuj się z nami, aby wstrzymać realizację zamówienia.
-
Zmiana NIP wymaga założenia nowego konta. Zarejestruj konto z aktualnymi danymi. Po zatwierdzeniu rejestracji utworzymy nowe zamówienie na podstawie poprzedniego.
-
Aktualizacja istniejącego konta jest możliwa wyłącznie dla innych danych niż numer identyfikacji podatkowej. Napisz do nas wiadomość z informacją, które dane chcesz zaktualizować.
Posiadam firmę za granicą, czy mogę kupować w hurtowni bez VAT-u?
Jak najbardziej, jeżeli poświadczysz nam o tym, że odprowadzisz podatek w kraju, w którym zarejestrowana jest twoja firma, to obowiązują Cię cenny netto towarów. Ze względu na pewne ograniczenia systemowe i różnice logistyczne w obsłudze zamówień zagranicznych, zakup musi odbywać się poprzez osobną stronę www.sentiell.com. Tam znajdziesz wszystkie informacje o realizacji zamówień na eksport.