Zamówienia

Jak zarezerwować produkty?

Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia przycisku zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z dokonaniem rezerwacji na produkty. Możesz rezerwować produkty na maksymalnie 10 dni. Po tym okresie zamówienia nieopłacone (rezerwacje), będą usuwane, wcześniej jednak na pewno się z Tobą skontaktujemy. Aby zarezerwować produkty wystarczy złożyć zamówienie zaznaczając opcję zapłacę później.
Ważne! Rekomendujemy, aby opłacać zamówienie w momencie, gdy już żadne zmiany nie będą wprowadzane.

Jak dokonać edycji zamówienia, które jest przed realizacją?

Samodzielna edycja

W celu uniknięcia pomyłek konieczne jest, aby każdy klient samodzielnie edytował złożone wcześniej zamówienie, dzięki temu będziemy pewni, że wysyłamy odpowiednie produkty. Edycji dokonać można logując się na konto w hurtowni, klikając w zakładkęmoje zamówienia -> bieżące, a następniezmień zamówienie. Klikając zmień zamówienie, system nie ma jasnej informacji, co będzie edytowane, dlatego cofa klienta do pierwszego kroku koszyka z listą towarów. Po wprowadzeniu wszystkich zmian należy przejść ponownie przez wszystkie kroki koszyka, aby ostatecznie zatwierdzić zamówienie, klikając "zmień zamówienie."

Przed edycją zamówienia upewnij się, że w tym samym czasie inna osoba, mająca dostęp do Twojego konta, nie jest zalogowana na innym urządzeniu, gdyż w takim przypadku w trakcie edycji zamówienia może powstać niezły bałagan. Pamiętaj, że edycja zamówienia musi być dokonana w jednej sesji przeglądarki. Zamknięcie przeglądarki przed zatwierdzeniem zmian w ostatnim kroku koszyka, spowoduje utratę wszystkich wprowadzonych zmian. Wtedy wszystkie produkty dodane w trakcie edycji zapiszą się, jako zupełnie nowe zamówienie, które będzie widoczne w koszyku po ponownym zalogowaniu.

WAŻNE!

Przed kliknięciem w przycisk zmień zamówieniesprawdź, czy nie posiadasz produktów w koszyku, na których Ci zależy. Edycja spowoduje usunięcie tych produktów z koszyka i zastąpienie ich tymi, które znajdują się w edytowanym zamówieniu. Produkty z edytowanego zamówienia nie połączą się z tymi, które były w koszyku jeszcze przed edycją bieżącego zamówienia. Jeśli zależy ci na zachowaniu i szybkim dostępie do produktów w koszyku, które dodane zostały jeszcze przed edycją, wejdź do koszyka, zaznacz produkty, a następnie kliknij ikonę [Dodaj produkty do ulubionych]. Zapamiętane produkty będą dostępne w zakładce Twoje konto->Produkty->Ulubione.

UWAGA! Jeżeli został wprowadzony kod rabatowy obniżający wartość zamówienia, to edycja zamówienia nie wpływa na usunięcie kodu rabatowego z zamówienia, jeśli zauważysz, że twój kod nie jest już aktywny, skontaktuj się z obsługą Sentiell. Jeśli napotkasz jakieś problemy związane z edycją zamówienia, prosimy o kontakt z nami. W treści napisz jakie zmiany mają zostać wprowadzone.

Edycja przez dział obsługi zamówień

Zmiany, jakie mają zostać zastosowane, należy przesłać do nas, w treści podając nr zamówienia, ID produktów, rozmiarów jeżeli to konieczne oraz ilości, jakie mamy dodać lub usunąć. Dokonanie zmian w zamówieniu skutkuje zawsze przesunięciem realizacji na dzień kolejny. W tym przypadku wymagamy opłacenia dokładanych produktów z wykorzystaniem szybkich elektronicznych metod płatności.


Kiedy mogę edytować zamówienie?

Najlepiej w koszyku , najpóźniej przed zmianą statusu zamówienia na [realizowane]. Z uwagi na automatyzację skomplikowanego procesu realizacji zamówień oraz podwójną weryfikację, którą stosujemy dla każdego zlecenia, edycja zamówień ze statusem [realizowane] lub [gotowe do wysłania] powoduje spore zamieszanie w procesie realizacji zamówień. Szanujemy Twoją decyzje dotyczącą zmian lecz miej na uwadze to, że czas, który poświęciliśmy dla Ciebie na precyzyjne przygotowanie zamówienia został już wykorzystany, a w kolejce czekają inne zamówienia, których realizację gwarantujemy w ciągu 24 h.

Ważne! Opłacenie zamówienia jest dla nas sygnałem, że Twoje zlecenie może zostać zrealizowane. Jeżeli chcesz dać sobie możliwość dołożenia kilku produktów w późniejszym czasie, rekomendujemy, aby w trakcie składania zamówienia kliknąć przycisk „płacę później”.

Edycja zamówienia, które ma status [realizowane] lub [gotowe do wysłania].

Klient nie ma dostępu do edycji zamówień ze statusem [realizowane] lub [gotowe do odbioru]. Wiadomość email, o chęci wstrzymania zamówienia może dojść z opóźnieniem, dlatego też konieczny jest pilny kontakt telefoniczny. Jeżeli wstrzymanie i edycja będzie możliwa, to poprosimy Cię o przesłanie nam drogą email dokładnych informacji dotyczących zmian tj.: ID produktów, rozmiarów jeżeli to konieczne oraz ilości, jakie mamy dodać lub usunąć.

Niezbędność wysłania informacji dotyczących zmian drogą email argumentujemy, koniecznością zabezpieczenia przed ewentualnymi roszczeniami ze strony klientów. Dzięki temu mamy pewność, że działamy zgodnie z wytycznymi zleconych nam zmian. Obsługa wprowadzi określone zmiany i w ciągu 24h poinformuje o konieczności dokonania dopłaty lub o wysokości zwrotu, który trafi na saldo klienta. Zamówienie ponownie trafi do procesu realizacji po opłaceniu brakującej kwoty zamówienia.

Ważne! Pamiętaj też, że nie zawsze będziemy mieli możliwość edycji zamówień już gotowych do wysłania, więc nim opłacisz zamówienie, dobrze przeanalizuj swoje potrzeby.

Jak zrezygnować z zamówienia?

Jeżeli zamówienie jest nieopłacone, wystarczy wejść na swoje konto w hurtowni i usunąć zamówienie. Jeżeli zamówienie jest opłacone lub zamówienie jest w trakcie realizacji, to niezbędny jest natychmiastowy kontakt telefoniczny. Zaksięgowana kwota za anulowane zamówienie trafi na saldo w hurtowni do wykorzystania na kolejne zakupy.

Czy mogę połączyć kilka zamówień?

Niestety z poziomu Twojego konta niemożliwe jest samodzielne łączenie zamówień. Możesz wysłać do nas wiadomość, zlecając nam połączenie zamówień, lub poprosić nas o to, w trakcie składania jednego z Twoich zamówień, dodając notatkę do zamówienia. W notatce należy podać numery zamówień, które mają zostać połączone. Ważne, aby zrobić to jeszcze przed ich opłaceniem i rozpoczęciem realizacji. Jeżeli zakładasz, że drugie zamówienie ma zostać połączone z pierwszym, to podczas wyboru rodzaju dostawy dla drugiego zamówienia, wybierz [odbiór osobisty]. Dzięki temu system nie naliczy dodatkowej opłaty za transport, a ty będziesz mógł automatycznie opłacić tylko wartość produktów w zamówieniu.

Ważne! Pamiętaj, że łączenie zamówień możliwe jest w zakresie jednego konta klienta, a połączenie wiąże się z wysyłką tylko na jeden adres, który podasz podczas składania zamówienia. System automatycznie nie naliczy rabatu progowego, ani darmowej dostawy dla połączonych zamówień, nawet jeżeli zsumowane spełnią warunki otrzymania tych benefitów.

Posiadam kilka sklepów. Czy moi pracownicy mogą składać zamówienia z jednego konta klienta w hurtowni? [wkrótce]

Czy mogę otrzymać certyfikat autentyczności dla zakupionej biżuterii?

Oczywiście. Napisz do nas z prośbą o wystawienie takiego certyfikatu, wskazując numer zamówienia. W najkrótszym możliwym czasie wrócimy z informacją zwrotną, że dokument jest gotowy do pobrania na podsumowaniu zamówienia. Na certyfikacie znajdziesz oświadczenie, że biżuteria została wykonana z próby srebra 925 oraz spersonalizowany wpis, że wystawiliśmy go dla twojej firmy.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel