Dodaj produkty podając kody
Reklamacje
Co w przypadku, gdy stan mojego zamówienia nie zgadza się z tym, co zostało zamówione? Brak produktu lub niewłaściwy produkt?
Skontaktuj się z nami. Gwarantujemy rozwiązanie sytuacji na twoją korzyść.
Jak reklamować produkt, w którym po dostawie wykryłem wadę ukrytą?
Wystarczy złożyć reklamację korzystając z działu RMA. Dowiedz się jak to zrobić.
Jak reklamować produkt, którego wada ukryta ujawniła się po sprzedaży mojemu klientowi?
Pamiętaj, że staramy się wszelkie wady wykrywać od momentu produkcji, poprzez przygotowanie produktów do sprzedaży, a także w trakcie przygotowywania twojego zamówienia, gdzie każdy produkt przechodzi podwójną weryfikację. Bardzo nam zależy, aby każdy produkt, który do Ciebie przyjeżdża był wolny od wad. Jeżeli jednak jakiś produkt ujawni wadę ukrytą dopiero po rozpakowaniu paczki, liczymy na twoją wyrozumiałość oferując Ci dogodne metody reklamacyjne.
Reklamacje zbiorcze
Dajemy opcję reklamacji zbiorczych, zebranych z kilku ostatnich zamówień, dla produktów, w których defekty zostały wykryte przed sprzedażą do konsumenta. Pamiętaj, aby odsyłając produkty, zawsze zachowywać termin gwarancyjny dla produktu kupionego najwcześniej. Produkty wadliwe powinny zostać odesłane nie później niż 3 miesiące od momentu wykrycia pierwszej wady produktu. Reklamację należy złożyć przez system RMA nie wcześniej niż na moment przed odesłaniem towaru. Zalecamy odsyłać produkty na reklamację minimum dwa tygodnie przed planowaną datą nowego zamówienia.
Jak składać reklamacje?
Do składania reklamacji służy moduł Reklamacji RMA, który jest dostępny po zalogowaniu się do hurtowni i znajduje się w zakładce Twoje konto. Zastosowanie innego sposobu złożenia reklamacji i/lub niezłożenie odpowiedniej dokumentacji, może skutkować opóźnieniem w wydaniu decyzji.
Jedno zgłoszenie reklamacyjne w RMA dotyczyć może tylko jednego produktu. Wynika to z faktu, że każdy produkt musi być analizowany indywidualnie, a następnie wystawiona opinia.
Pamiętaj! Składając reklamację RMA koniecznie podaj nam kod produktu i zawsze numer zamówienia, z którego produkt pochodzi. Wysyłając do nas produkt zawsze dołącz karteczkę z numerem złożonej reklamacji, albo numerem zamówienia i kodem produktu lub wydrukuj formularz złożonej reklamacji.
Reklamacje od Twoich konsumentów
Jeżeli produkt, który został sprzedany, ujawnił po czasie wadę ukrytą, a twój klient złożył Tobie reklamacje, to pamiętaj, że to ty odpowiadasz za decyzję o reklamacji o czym musisz poinformować twojego klienta w ciągu 14 dni. Jeżeli w twojej ocenie produkt ma szansę na pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez hurtownię Sentiell, to rekomendujemy, oferowanie klientom możliwość wymiany produktu na inny, wolny od wad lub zwracanie pieniędzy we własnym zakresie. Produkty te mogą zostać odesłane, o ile rodzaj uszkodzenia podlega gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje:
Produkt należy wysłać na adres:
Hurtownia Sentiell
ul. Pancernych 7
64-100 Leszno (POLSKA)
Przed odesłaniem produktu upewnij się, że termin gwarancyjny dla każdego reklamowanego produktu nie minął.
Pamiętaj, aby należycie zapakować produkt, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, gdyż do momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Ty jesteś właścicielem produktu.
Decyzje reklamacyjne
Jeżeli reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie, zwykle zwracamy koszty za reklamowany produkt na twoje saldo w hurtowni Sentiell do ponownego wykorzystania. Wiąże się to jednak z wystawieniem dodatkowych dokumentów, faktur korygujących dla każdego zamówienia, z którego pochodzi reklamowany produkt. Jeżeli chcesz uniknąć wystawiania niepotrzebnych dokumentów, po rozpatrzeniu reklamacji możemy zaproponować Ci wymianę produktów na wolne od wad. Wysyłka tych produktów nastąpi z chwilą złożenia kolejnego zamówienia. Opcja wymiany jest możliwa tylko przy zachowaniu terminu odesłania produktów nie później niż 3 miesiące od daty zakupu. Odesłanie wadliwych produktów w późniejszym terminie, może skutkować brakiem produktu na magazynie.
Jeżeli reklamacja jest rozpatrzona negatywnie, bądź produkt wysłany zostanie po terminie gwarancyjnym, to klient może zostać obciążony dodatkową opłatą związaną z odesłaniem towaru lub produkt zostanie wysłany w kolejnym zamówieniu. Produkty rozpatrzone negatywnie, będą odsyłane tylko na wyraźną prośbę klienta. W innym wypadku, produkt zostaje w hurtowni, a na saldo klienta zwracana jest kwota równowartości srebra użytego do wyprodukowania produktu, obliczana na podstawie ceny giełdowej.