Dodaj produkty podając kody
Płatności
Jak zapłacić za złożone zamówienia?
Jeśli masz na swoim koncie nieopłacone zamówienia, przejdź do "Twoje konto" sekcja "Zamówienia" [Bieżące]. Następnie kliknij przycisk [Zapłać teraz] lub zaznacz kilka zamówień i kliknij przycisk [Zapłać zaznaczone].
Jeśli masz na swoim koncie nieopłacone zamówienia, przejdź do menu "Konto" "Twoje konto" sekcja "Zamówienia" [Bieżące]. Następnie kliknij przycisk [Zapłać teraz] lub zaznacz kilka zamówień i kliknij przycisk [Zapłać zaznaczone].
Czy wysłanie potwierdzenia dokonania płatności przelewem tradycyjnym przyspieszy rozpoczęcie realizacji zamówienia?
Niestety nie. Jeśli nie skorzystasz z płatności automatycznych, to do rozpoczęcia realizacji zamówienia konieczne jest zaksięgowanie przelewu z konta bankowego Sentiell do naszego systemu sprzedaży. Płatności księgowane są dwa razy dziennie około godziny 9:00 i 12:00.
Jak mogę uzyskać pomoc w przypadku problemów z płatnościami?
Skontaktuj się z nami. Podaj numer zamówienia, opisz problem, który występuje i jeśli to możliwe, prześlij również potwierdzenie płatności lub zrzuty ekranu z komunikatem o błędzie. To pomoże nam szybciej rozwiązać sprawę.
Co dzieje się z nadpłatą lub niedopłatą wartości za złożone zamówienie?
Pamiętaj, że bezpieczeństwo twoich pieniędzy jest dla nas bardzo ważne. Aby móc zrealizować twoje zamówienie, musimy wcześniej otrzymać określoną kwotę wynikającą z wartości zamówienia. Jeżeli z jakiegoś powodu doszło do nadpłaty, to twoje pieniądze trafią na saldo w hurtowni i zostaną automatycznie wykorzystane przy następnym zamówieniu. Niedopłata niestety wiąże się z opóźnieniami w realizacji zamówienia. Dlatego, jeżeli zależy Ci na czasie, koniecznie dokonaj reszty płatności, aby uzupełnić wartość niedopłaty.
Co zrobić, jeśli płatność została pobrana dwukrotnie?
Niezwłocznie skontaktuj się z nami. Prześlij potwierdzenie podwójnej płatności z twojego konta. Sprawdzimy naszą historię transakcji i jeśli faktycznie zaksięgowaliśmy zbyt dużą kwotę, zwrócimy Ci nadpłacone środki.
Jak mogę wypłacić nadpłacone środki z salda?
Rozliczenie środków z salda klienta zrealizujemy na twoją wyraźną prośbę. Napisz do nas wiadomość z numerem konta bankowego, na które wypłacimy twoje środki.
Czy mogę zmienić sposób płatności po dokonaniu częściowej wpłaty lub dopłacić resztę przy odbiorze?
Tak. Wybierz tradycyjny przelew, aby dokonać częściowej wpłaty. Następnie skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zapłacić resztę kwoty przy odbiorze, lub poczekaj na zaksięgowanie wpłaty i wiadomość e-mail z prośbą o dopłatę. Na podsumowaniu zamówienia pojawi się przycisk do wybrania innej metody płatności dla brakującej kwoty.
Czy mogę zmienić metodę płatności po złożeniu zamówienia?
Tak. Możesz to zrobić na stronie podsumowania zamówienia, klikając [Wybierz inną formę płatności] lub edytuj zamówienie w przypadku wybrania płatności za pobraniem. Jeśli dla zamówienia z płatnością przy odbiorze nie widzisz przycisku [Zmień zamówienie], niezwłocznie skontaktuj się z nami, aby wstrzymać realizację zamówienia.
Jak mogę sprawdzić status płatności?
Status płatności znajdziesz na podsumowaniu zamówienia w sekcji historii płatności na górze strony. Jeśli twoje zamówienie wymaga zapłaty, zobaczysz przycisk [Zapłać], który należy kliknąć, aby kontynuować proces płatności.
Jaki mam czas na dokonanie płatności po złożeniu zamówienia?
Masz 10 dni na opłacenie zamówienia od momentu jego złożenia lub otrzymania informacji, że twoje zamówienie jest gotowe do realizacji w przypadku zamówień indywidualnych i rezerwacji. Po tym czasie twoje zamówienie może zostać anulowane.
Czy są jakieś dodatkowe opłaty za poszczególne metody płatności?
Tak. Dla metod płatności blik i przelewu online naliczane są dodatkowe opłaty w wysokości 1,23% brutto wartości zamówienia.
Czy możliwe jest zapisanie danych karty płatniczej do przyszłych transakcji?
Tak. W trakcie dokonywania transakcji kartą płatniczą możesz skorzystać z opcji [Dokonaj płatności i zapisz kartę].