Darmowa dostawa od 615,00 PLN

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Płatności

Jak zapłacić za złożone zamówienie?

Jeżeli w hurtowni Sentiell zostały zamówione produkty, lecz zamówienie nie zostało opłacone od razu, to można je opłacić w przeciągu 10 następnych dni. Wystarczy się zalogować i wejść do zakładki moje zamówienia, odnaleźć nieopłacone zamówienie i dokonać płatności wybierając najdogodniejszą metodę płatności. Zobacz wszystkie metody płatności.

Czy wysłanie potwierdzenia dokonania płatności przyspieszy rozpoczęcie realizacji zamówienia?

Niestety nie, jeżeli nie skorzystano z płatności automatycznych to konieczne jest zaksięgowanie przelewu opłacającego pełną wartość zamówienia z konta bankowego Sentiell do systemu sprzedaży w hurtowni, abyśmy mogli rozpocząć proces realizacji zamówienia. Płatności księgowane są 2 razy dziennie około godziny 9:00 i 12:00.

Co dzieje się z nadpłatą lub niedopłatą wartości za złożone zamówienie?

Pamiętaj, że bezpieczeństwo Twoich pieniędzy jest dla nas bardzo ważne. Aby móc zrealizować Twoje zamówienie, musimy wcześniej otrzymać określoną kwotę wynikającą z wartości zamówienia. Jeżeli z jakiegoś powodu doszło do nadpłaty, to Twoje pieniądze trafią na saldo w hurtowni, które będą do wykorzystania na ponowne zakupy. Niedopłata niestety wiąże się z opóźnieniami w realizacji zamówienia, dlatego jeżeli zależy Ci na czasie, koniecznie dokonaj reszty płatności, aby uzupełnić wartość niedopłaty.

pixel