Płatności

Jak zapłacić za złożone zamówienie?

Jeżeli w hurtowni Sentiell zostały zamówione produkty, lecz zamówienie nie zostało opłacone od razu, to można je opłacić w przeciągu 10 następnych dni. Wystarczy się zalogować i wejść do zakładki moje zamówienia, odnaleźć nieopłacone zamówienie i dokonać płatności wybierając najdogodniejszą metodę płatności. Zobacz wszystkie metody płatności.

Czy wysłanie potwierdzenia dokonania płatności przyspieszy rozpoczęcie realizacji zamówienia?

Niestety nie, jeżeli nie skorzystano z płatności automatycznych to konieczne jest zaksięgowanie przelewu opłacającego pełną wartość zamówienia z konta bankowego Sentiell do systemu sprzedaży w hurtowni, abyśmy mogli rozpocząć proces realizacji zamówienia. Płatności księgowane są 2 razy dziennie około godziny 9:00 i 12:00.

Co dzieje się z nadpłatą lub niedopłatą wartości za złożone zamówienie?

Pamiętaj, że bezpieczeństwo Twoich pieniędzy jest dla nas bardzo ważne. Aby móc zrealizować Twoje zamówienie, musimy wcześniej otrzymać określoną kwotę wynikającą z wartości zamówienia. Jeżeli z jakiegoś powodu doszło do nadpłaty, to Twoje pieniądze trafią na saldo w hurtowni, które będą do wykorzystania na ponowne zakupy. Niedopłata niestety wiąże się z opóźnieniami w realizacji zamówienia, dlatego jeżeli zależy Ci na czasie, koniecznie dokonaj reszty płatności, aby uzupełnić wartość niedopłaty.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel