Stany magazynowe

Jak często aktualizujecie stany magazynowe?

Nie jesteśmy wstanie jasno sprecyzować czasów dostaw niedostępnych produktów. Jest to zależne od zbyt wielu czynników, na które nie mamy wpływu. Produkty uzupełniane są w miarę możliwości, lecz jeżeli na jakimś produkcie bardzo Ci zależy, poinformuj nas o tym, składając zapytanie o dostępność produktu na karcie towaru. Kliknij tutaj.

Kiedy będzie dostępny produkt, oznaczony jako niedostępny?

Staramy się na bieżąco uzupełniać stany magazynowe. Jednak nie zawsze mamy możliwość oferowania każdego modelu bez przerwy, gdyż nie jesteśmy wstanie dokładnie przewidzieć jego zbytu. Prosimy pytania o dostępność towarów umieszczać jako pytanie do towaru, na karcie produktu, który chcesz zakupić lub korzystając ze specjalnego formularza. Zwykle niezwłocznie odpowiadamy na takie pytania, lecz gwarantujemy, że nie będziesz czekać dłużej niż kilka dni.

Produktu, którego poszukuję nie ma obecnie w magazynie. Czy mogę dokonać wstępnego zamówienia - rezerwacji?

Oczywiście. Bez znaczenia czy potrzeba dotyczy 1 szt. czy 100 szt. biżuterii tego samego modelu. Masz możliwość złożenia zapytania dotyczącego terminu dostawy lub zlecenia wyprodukowania produktu na indywidualne potrzeby. Różnica polega tylko na tym, że jeżeli szukasz 1 szt. to będzie się to wiązało z oczekiwaniem na zbiorcze zamówienie, które wykonamy, aby uzupełnić stan magazynowy. Jeżeli zlecenie będzie dotyczyło 20-100 szt. to jest możliwość zlecenia indywidualnej produkcji dla Ciebie, lecz może się to wiązać z wcześniejszym uiszczeniem zadatku. Czas oczekiwania na produkcje to od 3 do 8 tygodni, a ostateczna cena będzie wyliczona wobec bieżącego kursu walut i giełdowego kursu cen surowca w dniu dostawy produktów na magazyn Sentiell.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel