Zwroty

W jaki sposób dokonuje się zwrotu?

Dokonanie zwrotu produktów przy współpracy z Hurtownią Sentiell jest możliwe w ciągu 10 dni, licząc od dnia otrzymania przesyłki. W tym celu należy wysłać oświadczenie odstąpienia od umowy drogą email lub korzystając z modułu zwrotu dostępnego po zalogowaniu się na konto klienta. Formularz w module zwrotu wypełnia się automatycznie i jest gotowy do wydruku. W przypadku informacji wysyłanych droga email, należy podać nr. zamówienia oraz nr katalogowy zwracanego produktu. Można także skorzystać z formularza, wypełniając go ręcznie:


Prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku towarów o właściwościach określonych przez klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą np. sprowadzanych na zamówienie.

Jednocześnie ze złożeniem oświadczenia, klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym, to jest:

  • towar musi być opatrzony metką. Nie powinien nosić jakichkolwiek śladów używania, przeróbek itp.,
  • koszty zwrotnego przesłania towaru pokrywa klient,
  • Pamiętaj, aby należycie zapakować produkt, by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, gdyż do momentu pozytywnego rozpatrzenia zwrotu to Ty jesteś właścicielem produktu.

    Kiedy i jak otrzymam pieniądze za zwrot?

    W przypadku pozytywnie rozpatrzonego zwrotu, saldo klienta zostanie uzupełnione niezwłocznie po otrzymaniu i zweryfikowaniu produktów z przesyłki zwrotnej, nie później niż 14 dni od daty ich otrzymania. Kwota za zamówione towary w wyjątkowych sytuacjach może zostać przekazana zgodnie z formą jej zaksięgowania w hurtowni tj. przelew na konto lub płatności elektroniczne PayPal, DotPay, PayU itp. Taką usługę możemy spełnić tylko na wyraźną prośbę klienta!

    Sprawdź opłaty manipulacyjne dotyczące zwrotów pieniędzy za transakcje.

    Kto pokrywa koszt odesłania towarów?

    Koszt odesłania produktów zawsze pokrywa Klient.

    Chcę odstąpić od umowy i dokonać częściowego zwrotu produktów, lecz moje zamówienie otrzymało darmową dostawę i rabat progowy. Czy przyznane benefity zostaną mi odliczone?

    Gramy w otwarte karty, chcemy, aby nasi klienci byli świadomi zarówno swoich praw, jak i obowiązków.

    Dlatego, jeżeli decydujesz się na częściowy zwrot towarów, musisz liczyć się z pewnymi ograniczeniami i cofnięciem benefitów wynikających z niespełnienia pewnych warunków. W przypadku dokonania częściowego zwrotu produktów, dla których została oferowana darmowa dostawa:

  • wartość zatrzymanych produktów jest niższa niż wymagana do otrzymania darmowej dostawy, to płatność za wykonaną dostawę rozlicza się w wartości zwracanych towarów.

  • W przypadku dokonania częściowego zwrotu zamówień, dla których został naliczony rabat progowy:

  • w przypadku gdy, wartość zatrzymanych produktów jest niższa niż wymagana do otrzymania określonego rabatu progowego, to różnice w wysokości rabatów progowych rozlicza się w wartości zwracanych towarów

  • *Nie zwracamy pieniędzy za dokonaną odprawę celną! – o szczególną uwagę prosimy klientów wysyłających paczkę poza Unię Europejską. Dobrze przeanalizuj wybrane przez siebie produkty, ponieważ ich zwrot będzie wiązał się z ponownym opłaceniem cła.

    Uważamy, że to uczciwe. Dajemy Ci wiele udogodnień, które wymagają od Ciebie pewnych zobowiązań. Jeżeli nie zostaną one spełnione lub spełnienie ich jest ograniczone z uwagi na zwrot, to świadczenia i benefity z których skorzystano muszą zostać cofnięte z uwagi na niespełnienie warunków, które takie benefity generują. Wobec tego liczymy na Twoją wyrozumiałość i mamy nadzieję, że takich sytuacji będzie niezmiernie mało.

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel