Darmowa dostawa od 615,00 PLN

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Promocje, rabaty, towary gratisowe, kody rabatowe

Czy składając zamówienie można otrzymać jakieś gratisy?

Tak, podczas składania zamówienia, oprócz darmowej dostawy i profesjonalnych zdjęć produktowych, do wyboru jest jeden towar gratisowy. Otrzymanie towaru gratisowego jest możliwe wyłącznie poprzez wybranie go spośród dostępnych gratisów, wyświetlanych w koszyku.

Gratisy 1 Gratisy 1

* Możliwość wyboru gratisu określana jest na podstawie dostępności towaru gratisowego oraz wartości składanego zamówienia

Jak dodać gratis do zamówienia?

Jeżeli ikony produktów gratisowych są aktywne i kwota zamówienia umożliwia wybór, kliknij ikonę wybranego przez Ciebie gratisu, a następnie przycisk [wybierz ten prezent]:

Produkt Gratisowy 1 Produkt Gratisowy 1

Produkt Gratisowy 2 Produkt Gratisowy 2

Aby mieć pewność, że gratis został dodany do twojego zamówienia, upewnij się, że po kliknięciu na ikonę gratisu pojawi się ona w niebieskiej ramce.

Produkt Gratisowy 3 Produkt Gratisowy 3

I już! Twój gratis został dodany. Teraz możesz kontynuować składanie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "przejdź dalej" umieszczonego pod kwotą wartości zamówienia, w sekcji z podsumowaniem zamówienia.


UWAGA! Do każdego zamówienia możesz wybrać jeden towar gratisowy. Połączenie wielu zamówień z wybranym towarem gratisowym nie gwarantuje otrzymania wszystkich gratisów.

Dlaczego gratis nie dodał się do mojego zamówienia?

Gratisy, które możesz wybierać, wyświetlają się w zależności od wartości twojego zamówienia.

Jeżeli okna są nieaktywne, oznacza to, że wartość twojego zamówienia jest zbyt niska, lub gratisy nie są w tej chwili dostępne.

Produkt gratisowy 4 Produkt gratisowy 4

Prosiłem/am o dodanie gratisu do zamówienia w uwagach do zamówienia oraz w wiadomości e-mail, ale go nie otrzymałem/am. Dlaczego?

Wpisanie prośby w notatce o dodanie gratisu do zamówienia, nie gwarantuje wykonania tej prośby lub może spowodować opóźnienia w realizacji zamówień.

Jak wprowadzić kod rabatowy, otrzymany w wiadomości e-mail?

Krok 1

Otwórz menu Ikona Menu

I Krok

Krok 2

Masz możliwość wyboru spośród dwóch opcji: [OTWÓRZ PANEL KLIENTA] lub [Moje rabaty - dodaj kod rabatowy].

II Krok


Jeżeli wybierzesz drugą opcję, przejdź do kroku nr 4. Jeżeli wybrałeś opcję [OTWÓRZ PANEL KLIENTA], strona przekieruje Cię do opcji konta, które pokazuje rysunek w kroku 3.

Krok 3

Teraz kliknij przycisk [Moje rabaty], który jest umieszczony w sekcji "ZNIŻKI I RABATY".

III Krok

Krok 4

Tutaj znajdziesz miejsce, gdzie możesz wpisać kod rabatowy. Po wpisaniu kodu w pole, kliknij przycisk [Aktywuj], aby przypisać kod do zamówienia.

IV KROK

Krok 5

Gdy kod będzie aktywny zobaczysz potwierdzenie wpisania kodu rabatowego.

V KROK


WAŻNE! Możesz wprowadzić kod rabatowy i aktywować go jeszcze przed składaniem zamówienia lub zanim twoje zamówienie osiągnie wymagany próg minimalnej wartości. W ten sposób kod zostanie zastosowany do zamówienia, które właśnie składasz, jednakże zniżka aktywuje się dopiero, gdy twoje zamówienie osiągnie minimalną wartość wymaganą poprzez akcję promocyjną. W innym przypadku kod będzie włączony, ale nie spowoduje obniżenia wartości koszyka, ani nie zmniejszy wartości zamawianych produktów.


PAMIĘTAJ! Zamówienie z kodem rabatowym możesz edytować tylko w czasie trwania akcji promocyjnej. Edycja po okresie ważności kodu może spowodować usunięcie rabatu z zamówienia. Jeżeli więc chcesz dodać cokolwiek do swojego zamówienia, prosimy skontaktuj się z obsługą hurtowni Sentiell, podając numer zamówienia i opisz dokładnie, jakie zmiany mają zostać wprowadzone.



Dlaczego wprowadzony kod rabatowy nie działa?

Przed wprowadzeniem kodu rabatowego sprawdź w wiadomości e-mail, którą do Ciebie wysłaliśmy, jaka jest minimalna wartość zamówienia, wymagana do skorzystania z kodu rabatowego. Jeżeli wiadomość e-mail z kodem rabatowym nie zawiera informacji o minimalnej wartości zamówienia, oznacza to, że kod może zostać użyty do zamówień o standardowej wartości minimalnej, wymaganej przez hurtownię Sentiell, czyli 500 zł netto (615 zł brutto).

Jak skorzystać z kodu rabatowego dla zamówienia, które zostało już złożone i opłacone?

Jeżeli chcesz użyć kodu rabatowego, ale zrobiłeś już zamówienie przed okresem trwania akcji promocyjnej, to wykonaj następujące czynności:

  • upewnij się, że wpłata do zamówienia nie została jeszcze zaksięgowana w systemie.
  • upewnij się, że zamówienie, które zostało już opłacone nie ma statusu: realizowane/ pakowane/ gotowe do wysłania/ wysłane.

  • Jeżeli któraś z powyższych opcji opisuje Twoją sytuację, to znaczy, że możesz edytować swoje zamówienie i wprowadzić do niego kod rabatowy. Pamiętaj, że przejście w tryb edycji zamówienia jest traktowana przez system jak składanie nowego zamówienia, które zmienia zamówienie edytowane na nowe. Dlatego też, aby zachować wszystkie wprowadzone zmiany należy przejść ponownie przez wszystkie kroki koszyka! Edycja kończy się dopiero w momencie kliknięcia przycisku "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty". Aby przejść w tryb edycji zaloguj się do swojego konta, wejdź w zakładkę twoje konto -> Moje zamówienia -> Bieżące i kliknij przycisk "Edycja" przy wybranym zamówieniu. Będąc w trybie edycji postępuj zgodnie z instrukcją wpisywania kodu rabatowego.

    Jak prawidłowo wprowadzić kod rabatowy?

    Czy istnieje możliwość wynegocjowania indywidualnych warunków rabatowych?

    Przygotowaliśmy dla Ciebie wachlarz benefitów. Każdy klient może skorzystać z rabatu, który odpowiada jego indywidualnym potrzebom, wybierając jeden z naszych programów lojalnościowych. Oprócz wsparcia fotograficznego, jakie otrzymujesz od nas bezpłatnie, możesz skorzystać z rabatów progowych, uzależnionych od wielkości jednorazowego zamówienia. Na specjalne okazje przygotowujemy również okresowe akcje promocyjne.

    Użyto kodu rabatowego, lecz cena produktu nie uległa zmianie, dlaczego?

    Proszę pamiętać, że żadne akcje marketingowe nie łączą się ze sobą, tzn. jeżeli wprowadzisz kod rabatowy dla produktów z przeceny lub z obniżoną promocyjną ceną, której to obniżka jest wyższa niż wartość kodu rabatowego, to cena produktu nie ulegnie zmianie, a we wskazanej na fakturze rubryce "rabat" będzie widnieć wartość 0%.

    Mimo użycia kodu rabatowego -10%, rabat na fakturze wskazuje przy kilku produktach inną wartość, dlaczego?

    Taka sytuacja dotyczyć może tylko produktów w cenach promocyjnych. W takim wypadku, jeżeli produkt uzyskał wcześniej cenę promocyjną, poprzez obniżenie np.: o 5% jego wartości, to korzystając z kodu rabatowego na 10%, od ceny promocyjnej odjęte zostanie tylko kolejne 5% wartości. Wartość 5% pokazująca się na fakturze informuje o ile % cena została obniżona, aby uzyskać 10% rabatu od ceny promocyjnej. Niestety promocje nie łączą się ze sobą.

    Chce złożyć kilka zamówień na różne adresy. Czy mogę liczyć na rabat kumulacyjny, wynikający z sumy wartości wszystkich zamówień?

    System naliczy tylko rabat progowy dla każdego zamówienia z osobna, o ile jego wartość osiągnie określony próg w polityce rabatów progowych. Jeżeli chcesz otrzymać rabat kumulacyjny w oparciu o łączną wartość zamówień, to daj nam znać. Sprawdzimy, czy twoje zamówienia mogą otrzymać taki rabat.

    Skontaktuj się z nami w tej sprawie, jeszcze przed ich opłaceniem, podając numer zamówień, których rabat ma dotyczyć.

    pixel