Dodaj produkty podając kody
Regulamin HURTOWNI INTERNETOWEJ ORAZ STRONY INTERNETOWEJ WWW.SENTIELL.PL
Niniejszy Regulamin Sprzedaży nie wyłącza ani nie ogranicza bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, które nie mogą być zmienione ani uchylone w drodze umowy. Niniejszy Regulamin reguluje współpracę pomiędzy przedsiębiorcami, nie dotyczy Konsumentów, dla których korzystanie z serwisu jest wyłączone.
WYJAŚNIENIE TERMINÓW
- Przedsiębiorca - to osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- Klient - posiada znaczenie równoznaczne przedsiębiorcy, korzystającego z usług Hurtowni Sentiell.
- Konsument - to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Partner biznesowy- to osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, współpracująca z Hurtownią internetową Sentiell, na zasadach usługi Dropshipping.
WARUNKI I ZASADY KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ www.sentiell.pl
- Każdy z towarów jest niepowtarzalny, gdyż występują minimalne różnice pomiędzy egzemplarzami, co dotyczy również poszczególnych elementu towarów (kamieni szlachetnych, kamieni jubilerskich).
- Towary są w przeważającej mierze niewielkich rozmiarów. Fotografie prezentujące produkt mają jedynie charakter poglądowy, nie należy sugerować się wielkością produktu na zdjęciu. Do tego celu służy opis produktu i jego parametry techniczne.
- Różnice pomiędzy fotografią produktu, a ich wyglądem rzeczywistym, wynikające z ustawień monitora (np. kolor towaru, proporcje towaru, itp.) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
§ 1. WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
- Zarejestrować się w hurtowni internetowej.
- Dokonać aktywacji konta, poprzez wejście na link wysłany na adres e-mail klienta.
- Oczekiwać na weryfikację i otrzymanie pełnego dostępu do konta.
- Zalogować się w hurtowni internetowej przy użyciu Login i Hasła.
- W sytuacjach szczególnych obsługa Sentiell, może wystąpić z prośbą o przesłanie dokumentów potwierdzających aktywną działalność firmy.
- otrzymanie wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia otrzymane w dniu roboczym pomiędzy godz. 7.30 a godz. 15.30 (czasu lokalnego), jest równoznaczne z przyjęciem oferty klienta w tym samym dniu,
- gdy wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia otrzymana zostanie w innym czasie niż wskazany powyżej, ofertę klienta uważa się za złożoną w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu przesłania potwierdzenia. Dniem roboczym jest dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Jedno zamówienie o wartości towarów 500,00zł netto = możliwość złożenia kolejnych dwóch zamówień o wartości produktów min.100,00 zł netto w każdym zamówieniu w przeciągu 30 dni.
§ 2. ZMIANY I REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
§ 3. TERMINY REALIZACJI, ODBIÓR PRZESYŁKI I FAKTURA
Terminy realizacji zamówień i odbiór przesyłki:
- sprawdzić ogólny stan przesyłki oraz upewnić się czy opakowanie nie jest naruszone,
- jeżeli przesyłka jest nienaruszona, otworzyć paczkę i sprawdzić czy zawartość jej jest zgodna z zamówieniem oraz czy towar nie jest uszkodzony. W razie konieczności należy spisać protokół w obecności kuriera lub listonosza i niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą.
- opakowanie jest naruszone lub
- zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem lub
- towar jest uszkodzony
Klient w przypadku stwierdzenia, że:
zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera i jak najszybciej skontaktować się z Sentiell za pośrednictwem serwisu, pod rygorem uznania, że towar został dostarczony klientowi w stanie zgodnym z umową.
Faktury:
§ 4. FORMA PŁATNOŚCI
§ 5. WSPARCIE FOTOGRAFICZNE
W celu skorzystania z usługi wsparcia fotograficznego należy spełnić warunek złożenia zamówienia. Wsparcie fotograficzne dotyczy wyłącznie produktów zakupionych w zrealizowanych zamówieniach. Zdjęcia należy pobrać poprzez specjalne narzędzie umieszczone na stronie firmowej Sentiell w panelu klienta.
- Zdjęcia udostępniane klientom hurtowym dla produktów pochodzących z oferty Sentiell w latach 2011 - 2020, to zdjęcia produktowe na białym tle w formacje .jpg o rozmiarze 568px x 568px , niezawierające znaku wodnego.
- Zdjęcia udostępniane klientom hurtowym dla produktów pochodzących z oferty Sentiell od 2021 roku, to zdjęcia produktowe na białym tle w formacje .jpg oraz bez tła w formacie .webp, o rozmiarze 1200px x 1200px niezawierające znaku wodnego.
- Plik .csv zawiera informacje o:
- ID produktu
- Waluta
- Kod
- Producent
- Jednostka miary
- Cena hurtowa brutto
- Cena hurtowa netto
- Stawka VAT
- Cena rozmiaru brutto
- Cena rozmiaru netto
- ID rozmiaru
- Nazwa rozmiaru
- Grafika produktu
- Ikona produktu
- Nazwa produktu
- Opis
|
|
§ 6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- towar musi być opatrzony metką. Nie powinien nosić jakichkolwiek śladów używania, przeróbek itp.,
- koszty zwrotnego przesłania towaru pokrywa klient,
- klient otrzyma na saldo zwrot kosztów równowartości odesłanych do Sentiell towarów, umniejszonych o wartość wysyłki zamówienia, w przypadku, gdy wartość zwracanych towarów odjętych od wartości towarów w złożonym zamówieniu hurtowym będzie niższa niż 500,00 zł netto dla zamówień przedpłaconych lub 1000,00 zł netto dla zamówień pobraniowych, gdyż takie zamówienie nie spełnia wymogów uprawniających do darmowej wysyłki,
- saldo klienta zostanie uzupełnione niezwłocznie po otrzymaniu i zweryfikowaniu produktów z przesyłki zwrotnej, nie później niż 14 dni od daty ich otrzymania.
- kwota za zamówione towary może zostać przekazana zgodnie z formą jej zaksięgowania w hurtowni tj. przelew na konto lub płatności elektroniczne PayPal, IAI-Pay, Przelewy24, PayU itp.. tylko na wyraźną prośbę klienta.
§ 7. REKLAMACJE
- Brak zgłoszenia w dziale RMA lub wysłanie reklamowanych produktów bez odpowiedniej dokumentacji może spowodować opóźnienia w rozpatrzeniu reklamacji.
- Sentiell nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie dokonywanym na zlecenie klienta.
- Reklamacje wysłane do Sentiell po terminie gwarancyjnym lub rozpatrzone negatywnie mogą zostać obciążone dodatkową opłatą związaną z odesłaniem towaru do klienta. Produkty rozpatrzone negatywnie będą odsyłane tylko na wyraźną prośbę klienta. W innym wypadku produkt zostaje w hurtowni Sentiell, a na saldo klienta zwrócona zostanie kwota równowartości rzeczywistej wartości srebra użytego do wyprodukowania produktu.
- powłoki złocone, rodowane oraz anodowane;
- utlenianie się srebra bez powłoki, objawiające się żółknięciem biżuterii, gdyż jest to naturalny proces zachodzący na srebrze w kontakcie z powietrzem;
- każda ingerencja w produkt określana jako: zmiana rozmiaru pierścionka, wymiana kamienia jubilerskiego, grawerowanie powierzchni oraz wszelkiego rodzaju usługi jubilerskiej wykonane przez osoby trzecie.
§ 8. PROMOCJE I RABATY
- Rabat Kumulacyjny - wyliczany na podstawie skumulowanej wartości kilku zamówień złożonych w czasie nie dłuższym niż 30dni. System przydziela określoną wartość rabatu po przekroczeniu wyznaczonego obrotu handlowego dla kolejnych zamówień.
- Rabat progowy - wyliczany na podstawie złożonego jednorazowego zamówienia, bez ograniczeń czasowych. System przydziela wartość rabatu na podstawie wyznaczonych wartości z § 8 pkt. 6.
- Towar gratisowy - Do jednego zamówienia możliwy do wyboru jest jeden towar gratisowy. Dostępność gratisu określana jest na podstawie wartości złożonego jednorazowego zamówienia, o ile w określonej chwili system pozwoli na jego wybór. Połączenie wielu zamówień z wybranym towarem gratisowym nie gwarantuje otrzymania wszystkich gratisów. Otrzymanie towaru gratisowego jest możliwe wyłącznie poprzez wybranie go z pośród dostępnych gratisów, podczas składania zamówienia.
- Rabaty ilościowe od towarów - wyliczany na podstawie zamówionej ilości tego samego asortymentu, jego wysokość określona jest przy każdym z produktów z osobna.
- Karta stałego klienta - karta uprawniająca do zakupu ze stałą zniżką.
- Promocyjne kody oraz akcje okresowe - Kody wysyłane okresowo lub po spełnieniu określonych warunków akcji promocyjnych wysyłanych za pośrednictwem poczty e-mail.
- Maksymalna wysokość rabatu to 12%
- Wysokość rabatu udzielonego na podstawie określonego progu kwoty zamówienia może różnić się od wyżej przedstawionego schematu, jeżeli w zamówieniu znajdują się produkty wcześniej przecenione lub podlegające akcjom promocyjnym. Dla takich produktów w zamówieniu zawsze liczony jest większy rabat.
2000,00 zł netto – 3%
3000,00 zł netto – 4%
4000,00 zł netto – 5%
5000,00 zł netto – 6%
6000,00 zł netto – 7%
7000,00 zł netto – 8%
8000,00 zł netto – 9%
9000,00 zł netto – 10%
10 000,00 zł netto - 11%
12 000,00 zł netto - 12%
§ 9. NEWSLETTER
§ 10. DANE OSOBOWE
- prawie wglądu do jego danych oraz ich aktualizowania i poprawiania,
- adresie siedziby i pełnej nazwie administratora danych,
- przewidywanych odbiorcach lub kategoriach odbiorców danych, którymi są wyłącznie pracownicy Firmy Handlowo Usługowej Eko Łukasz Rzepka,
- dobrowolności podania danych.
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
REGULAMIN USŁUGI DROPSHIPPING
Usługa Dropshipping została zawieszona do odwołania.
Na ten moment nie przyjmujemy nowych Partnerów Biznesowych.
§ 1. WARUNKI OGÓLNE USŁUGI DROPSHIPPING
§ 2. ZAMÓWIENIA ORAZ WYSYŁKA TOWARU
- Sentiell nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie, jeżeli Partner biznesowy nie zleci pakowania produktu w dodatkowe ochronne opakowanie jubilerskie.
§ 3. FORMY PŁATNOŚCI ORAZ ROZLICZANIA FAKTUR
§ 4. UPOWAŻNIENIE DO WYSTAWIANIA FAKTUR VAT BEZ PODPISU
§ 5. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
§ 6. ZWROTY I REKLAMACJE
- Sentiell dokłada wszelkich starań, aby proces kontroli jakości przebiegał poprawnie, a produkty z wadami fizycznymi nie zostały wprowadzone do obrotu.
- Towary nabywane przez naszych Partnerów biznesowych objęte są 12mc gwarancją o ile zostały zamówione oraz wysłane do konsumenta w opakowaniu jubilerskim (1 towar = 1 opakowanie jubilerskie). Termin Gwarancyjny liczony jest od dnia otrzymania produktu.
- Towary wysyłane w usłudze dropshipping zostaną przyjmowane do reklamacji, a następnie oceniane pod kątem wad fizycznych lub uszkodzenia mechanicznego powstałego w wyniku złego transportu lub użytku.
- Jeżeli klient ostateczny zażyczy sobie niezwłoczną wymianę produktu na inny, to Partner biznesowy ma możliwość złożenia i opłacenia nowego zamówienia dla klienta, a po rozpatrzeniu zwrotu lub reklamacji rozliczana kwota zostanie przekazana na saldo Partnera Biznesowego.
- Towar nie powinien nosić oznak zniekształcenia lub pęknięcia jakiejkolwiek części biżuterii, która mogła powstać tylko na skutek użycia siły zewnętrznej.
- Aby można było przeprowadzić proces naprawy biżuterii powinna ona być kompletna zawierać wszystkie niezbędne do tego elementy np.: kamienie jubilerskie.
- Towar nie powinien nosić oznak kontaktu z środkami chemicznymi, alkoholami, kwasami oraz perfumami. W niektórych przypadkach gdzie użyto kleju do łączenia elementów biżuterii, kontakt z wodą jest również niedopuszczalny.
- Biżuteria złocona oraz anodowana cechuje się właściwościami ścieralnymi powierzchni barwionej, jej ścieralność wynika z naturalnego procesu użytkowania biżuterii i nie podlega reklamacji.
- Gwarancji nie podlega także utlenianie się srebra bez powłoki, objawiające się żółknięciem biżuterii, gdyż jest to naturalny proces zachodzący na srebrze w kontakcie z powietrzem.
- Każda ingerencja w produkt poprzez osoby trzecie powoduję utratę gwarancji na biżuterię. Ingerencją w produkt określamy np.: zmianę rozmiaru pierścionka, wymianę kamienia jubilerskiego, grawerowanie powierzchni oraz wszelkiego rodzaju usługi jubilerskiej wykonane poza działalnością Sentiell.