Dodaj produkty podając kody
24h Proces Realizacji Zamówień
24h Proces Realizacji Zamówień
Proces realizacji zamówień składa się z kilku etapów: Zamówienie realizowane, zamówienie gotowe oraz zamówienie wysłano. Na każdym z tych trzech etapów informujemy Cię za pośrednictwem wiadomości email. Proces ten zachodzi cyklicznie, dwa razy dziennie od poniedziałku do piątku. Cykle te rozpoczynają się zawsze o godzinie 9:00 i 12:00. W tych godzinach księgowane są wpłaty na konto Sentiell. Wszystkie zamówienia, których płatności zostały zaksięgowane w naszym systemie do godziny 12:00, trafią do realizacji tego samego dnia. Zamówienia opłacone po tym czasie czekają na realizację do dnia następnego. Dzięki temu jesteśmy w stanie realizować wszystkie zamówienia maksymalnie w ciągu 24h od dnia ich automatycznego opłacenia lub zaksięgowania płatności na koncie bankowym hurtowni Sentiell.
Proces realizacji rozpoczyna się od przygotowania zamówionej biżuterii zgodnie z jej stanem ilościowym przedstawionym na dokumencie potwierdzającym zawartość zamówienia. Następnie przygotowana biżuteria jest podwójnie weryfikowana przez inne osoby, które nie przygotowywały towarów do wysyłki. Podwójny proces weryfikacji ma na celu uniknięcie pomyłek podczas procesu realizacji oraz wychwycenie ewentualnych wad towarów. Po dokładnym sprawdzeniu towaru, rozpoczyna się proces pakowania. Każdy produkt Sentiell posiada metkę i jest zapakowany w folię ochronną. Produkty do wysyłki są wkładane do specjalnych woreczków strunowych, aby uniemożliwić ich przemieszczanie się podczas transportu. Dodatkowym zabezpieczeniem produktów jest folia bąbelkowa, którą dokładnie owijane są woreczki strunowe z biżuterią.
Zapakowany towar trafia do kartonowego pudełka wraz z oryginałem faktury Vat. Części łączne kartonu zabezpieczane są wytrzymałą taśmą, aby nie dopuścić do otwarcia kartonu podczas transportu. Ponadto, karton opatrzony zostaje naklejkami uwaga szkło, aby kurier wiedział, że z towarami Sentiell należy obchodzić się delikatnie.
Tak dokładnie zapakowana paczka oczekuje na odebranie przez kuriera FedEx, a Ty otrzymujesz informacje, że zamówienie jest gotowe do wysłania. Jak tylko paczka zostaje przekazana do rąk kuriera FedEx, Status zamówienia zmieniamy na zamówienie wysłane, a Ty masz pełną kontrolę nad procesem dostawy, dzięki powiadomieniom email od firmy FedEx International. Paczka trafia do ciebie w ciągu 1-2 dni. Kurier osobiście wręczy Ci paczkę. Jeżeli nie będzie Cię w momencie dostarczenia paczki, kurier wyśle Ci email, że próba doręczenia paczki zakończyła się niepowodzeniem. W tym wypadku wystarczy zadzwonić bezpośrednio do najbliższej placówki FedEx, podając numer śledzący przesyłki i umówić się z kurierem na dogodną dla Ciebie godzinę ponownego doręczenia paczki.
To może Cię zainteresować: