Składanie Zamówień

Jak składać zamówienia w hurtowni?


Składanie zamówień w hurtowni Sentiell jest podzielone na kilka etapów: rejestracja, wybranie produktów, wybranie dostawy oraz płatności. Każdy z tych etapów jest chroniony certyfikatem bezpieczeństwa gwarantującym poufność danych i ubezpieczenie zakupów.

 

pcq

Rejestracja

Aby zobaczyć ceny produktów i złożyć zamówienie w hurtowni należy zarejestrować się jako nowy klient w hurtowni, podając dane firmy w formularzu rejestracyjnym. Każde zgłoszenie jest weryfikowane i wymaga naszej autoryzacji. Sama rejestracja nie umożliwia składania zamówień ani podglądu cen produktów. O udzieleniu dostępu, poinformujemy Cię za pośrednictwem wiadomości SMS i e-mail. Zaznaczenie opcji Newsletter w trakcie rejestracji firmy, pozwoli nam wysyłać na Twoją skrzynkę mailową informacje o promocjach, wyprzedażach oraz benefitach z jakich masz prawo skorzystać. 

                               

pcq

 
 

Minimalna wartość zamówienia

Zamówienie inicjujące współpracę z hurtownią nie może mieć wartości niższej niż 500,00zł Netto.

Złożenie jednego zamówienia na kwotę powyżej 500,00 zł netto uprawnia klienta do złożenia kolejnych 2 zamówień na kwotę niższą niż 500,00 zł netto, jednak nie niższą niż 100,00 zł netto każde. Zamówienia te można złożyć w przeciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia na kwotę pow. 500,00 zł netto. Następne cykl ten się powtarza.


Jedno zamówienie złożone na kwotę 500,00 zł netto = możliwość złożenia kolejnych dwóch zamówień min. 100,00 zł netto każde w przeciągu 30 dni.

Wartość 500 zł i 100 zł dotyczy wartości towarów w zamówieniu, wykluczając dodatkowe opłaty za płatności elektroniczne i dostawę.

 

 

  

pcq

  

Wybór produktów

Produkty dostępne jako asortyment hurtowni są przedstawione w interaktywnym katalogu produktów, dostępnym 24h na dobę. Aby przyspieszyć i ułatwić Ci zakupy rekomendujemy użycie filtrów, a także dostosowanie widoku katalogu, wybierając jedną z dwóch dostępnych opcji: lista bądź siatka produktów. Zobacz jak używać filtrów.
Zachęcamy do regularnego odwiedzania skrzynki mailowej, gdyż dodatkowo każdorazowo informujemy naszych klientów o poszerzeniu oferty o nowe produkty oraz uzupełnieniu stanów magazynowych.

 

 

 

pcq

  

Koszyk zakupowy

Koszyk zakupowy pokazuje jakie produkty chcesz zamówić w przyszłym zamówieniu. Na tym etapie masz prawo modyfikować Twoje zamówienie, dodając bądź odejmując towary. Pamiętaj, że pozostawienie produktów w koszyku nie powoduje ich zarezerwowania, co oznacza, że w każdej chwili ktoś może je kupić. Zawsze zwróć uwagę na wartość koszyka, gdyż osiągnięcie odpowiedniej wartości zamówienia, daje Ci możliwość skorzystania z rabatów. Zobacz jakie możesz otrzymać rabaty.

Zarządzaj koszykiem zakupowym

Dbamy o Twój spokój i pewność podejmowania słusznych wyborów. Dzięki naszemu systemowi składanie zamówień i podejmowanie trudnych decyzji możesz rozłożyć w czasie, w każdej chwili możesz przerwać kolekcjonowanie listy towarów umieszczonych w koszyku. System zapamiętuje twój wybór i pozwala Ci dokończyć zamówienie w przyszłości, niezależnie od urządzenia, na którym zalogujesz się do konta.  Zachęcamy również do skorzystania z funkcji wyboru towarów obserwowanych. Dzięki niej, wybrane produkty znajdujące się w koszyku zostaną umieszczone na liście towarów obserwowanych. Wejdź do koszyka, zaznacz wybrane produkty, a następnie kliknij w ikonę [zapamiętaj koszyk]. Zapamiętane produkty znajdziesz w zakładce Twoje konto->Produkty->Obserwowane. Zobacz, jakie to proste.

 

Ceny produktów
Ceny produktów są dostępne tylko po zalogowaniu się na konto, które otrzymało pełny dostęp do hurtowni Sentiell. Na ceny produktów w hurtowni ma wpływ wiele czynników. Każdy produkt ma przypisaną cenę jednostkową, za sztukę. Wycena produktu uzależniona jest nie tylko od wagi w przeliczeniu za gram, ale także użytej techniki wykonania, dopasowania do panujących trendów, kosztów pracy i czasu poświęconego na wyprodukowanie biżuterii oraz przygotowanie jej do sprzedaży.


Złożenie zamówienia- Rezerwacja produktów
Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia przycisku zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z dokonaniem rezerwacji na produkty. Możesz rezerwować produkty na maksymalnie 10 dni. Po tym okresie zamówienia nieopłacone (rezerwacje), będą usuwane, wcześniej jednak na pewno się z Tobą skontaktujemy. Aby zarezerwować produkty wystarczy złożyć zamówienie zaznaczając opcję zapłacę później.

Ważne! Rekomendujemy, aby opłacać zamówienie w momencie, gdy już żadne zmiany nie będą wprowadzane.

 

Zamawianie towarów niedostępnych

Dajemy możliwość składania zamówień na produkty niedostępne poprzez rezerwacje towarów, na których dostawę oczekujemy lub poprzez składanie indywidualnych zamówień produkcyjnych. Zasada jest bardzo prosta, jeżeli potrzebujesz minimum 20 sztuk danego produktu, który obecnie jest niedostępny lub posiadamy zbyt małą ilość sztuk towaru, napisz do nas z prośba o złożenie zamówienia na towar niedostępny. Podaj nam kod produktu i ilość sztuk jakie potrzebujesz oraz czy towar ma być opatrzony etykietami Sentiell czy nie. My w odpowiedzi zwrotnej, poinformujemy Cię o możliwościach produkcji danego towaru w danym momencie oraz jaki jest czas oczekiwania na dostawę.

Zamówienie rezerwacyjne i produkcyjne muszą opiewać na kwotę minimum 500,00 zł netto. W przypadku zamawiania tylko jednego modelu wymagana ilość sztuk zależy od ceny produktu. W przypadku niektórych zamówień prosimy o dokonanie zaliczki w wysokości 40% wartości zamówienia. Ostateczną cenę produktu podajemy po otrzymaniu towarów na magazyn, gdyż jest ona uzależniona zawsze od wartości srebra na rynku i kursu waluty w momencie produkcji.

Pamiętaj, że mamy bardzo dużo towarów na stanie magazynowym i nie jesteśmy wstanie utrzymywać ich ciągłej dostępności, gdyż zazwyczaj czas produkcji to ok 4-8 tyg, w zależności od modelu i okresu produkcyjnego, a potrzeby klientów w każdym momencie są inne, dlatego jeżeli potrzebujesz dany produkt, nie czekaj na jego dostępność tylko napisz do nas i powiedz nam o swoich potrzebach. Będziemy wtedy w stanie lepiej dopasować asortyment do Twoich potrzeb.

 


Złożyłeś już zamówienie, ale potrzebujesz jeszcze kliku produktów? 

Sprawdź co zrobić.

 

pcq

Dostawa i płatności

Jest to etap zamówienia w, którym wybierasz rodzaj płatności za zamówienie oraz kto ma dostarczyć Twoją przesyłkę. Hurtownia Sentiell współpracuje z 2 firmami kurierskimi Pocztą Polską oraz firmą Fedex. Dzięki długoletniej współpracy z tymi firmami udało się nam wynegocjować dla naszych klientów atrakcyjne ceny dostaw. Zobacz cennik.

 

 

 

 

 

pcq

  

 

Szybkie Płatności Elektroniczne

Do Twojej dyspozycji oddajemy także możliwość płacenia kartami kredytowymi Master Card, Maestro, Visa, Visa Electron, szybkie płatności Dotpay, PayPal. Czytaj więcej.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel