24h Proces Realizacji Zamówień

24h Proces Realizacji Zamówień

Proces realizacji zamówień składa się z kilku etapów: Zamówienie realizowane, zamówienie gotowe oraz zamówienie wysłano. Na każdym z tych trzech etapów informujemy Cię za pośrednictwem wiadomości e-mail. Proces ten zachodzi cyklicznie, 2 razy dziennie od Poniedziałku do Piątku. Cykle te rozpoczynają się zawsze o godzinie 9:00 i 12:00. W tych godzinach księgowane są wpłaty na konto Sentiell. Wszystkie zamówienia, których płatności zostały zaksięgowane do godziny 12:00, są realizowane tego samego dnia. Zamówienia opłacone po tym czasie czekają na realizację do dnia następnego. Dzięki temu jesteśmy wstanie realizować wszystkie zamówienia maksymalnie w ciągu 24h od dnia ich automatycznego opłacenia lub zaksięgowania płatności na koncie bankowym hurtowni Sentiell.

pcq

Proces realizacji rozpoczyna się od przygotowania zamówionej biżuterii zgodnie z jej stanem ilościowym przedstawionym na dokumencie potwierdzającym zawartość zamówienia. ­­Następnie przygotowana biżuteria jest podwójnie weryfikowana przez inne osoby, które nie przygotowywały towarów do wysyłki. Podwójny proces weryfikacji ma na celu uniknięcie pomyłek podczas procesu realizacji oraz wychwycenie ewentualnych wad towarów. Po dokładnym sprawdzeniu towaru, rozpoczyna się proces pakowania.

Każdy Produkt Sentiell posiada metkę i jest zapakowany w folię ochronną. Produkty do wysyłki są wkładane do specjalnych woreczków strunowych, aby uniemożliwić ich przemieszczanie się podczas transportu. Dodatkowym zabezpieczeniem produktów jest folia bąbelkowa, którą dokładnie owijane są woreczki strunowe z biżuterią.

Zapakowany towar trafia do kartonowego pudełka wraz z oryginałem faktury Vat. Części łączne kartonu zabezpieczane są wytrzymałą taśmą, aby nie dopuścić do otwarcia kartonu podczas transportu. Ponadto, karton opatrzony zostaje naklejkami uwaga szkło, aby kurier wiedział, że z towarami Sentiell należy obchodzić się delikatnie. 

pcq

 

Tak dokładnie zapakowana paczka oczekuje na odebranie przez kuriera Fedex, a Ty otrzymujesz informacje, że zamówienie jest gotowe do wysłania. Jak tylko paczka zostaje przekazana do rąk kuriera Fedex, Status zamówienia zmieniamy na zamówienie wysłane, a Ty masz pełną kontrolę nad procesem dostawy, dzięki powiadomieniom e-mail od firmy Fedex International. Paczka trafia do ciebie w ciągu 1-2 dni. Kurier osobiście wręczy Ci paczkę. Jeżeli nie będzie Cię w momencie dostarczenia paczki, kurier poinformuje Cię mailowo, że próba doręczenia paczki zakończyła się niepowodzeniem. W tym wypadku wystarczy zadzwonić bezpośrednio do najbliższej placówki Fedex podając numer śledzący przesyłki i umówić się z kurierem na dogodną dla Ciebie godzinę ponownego doręczenia paczki.



To może Cię zainteresować:
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel