Innowacyjny System Obsługi Klienta

 

Innowacyjny System Obsługi Klienta

Wykorzystując nowoczesne technologie i wiedzę z zakresu potrzeb klientów z sektora B2B wdrożyliśmy inteligentny system, dzięki któremu nasi Klienci zyskali niezastąpione narzędzie do prowadzenia biznesu. System hurtowni Sentiell składa się z kilku niezbędnych funkcjonalności pozwalających na indywidualne dostosowanie modelu współpracy z hurtownią biżuterii online.

 

pcq

Innowacyjny system obsługi klienta

Innowacyjny system obsługi klienta pomoże Ci podejmować decyzje zakupowe, a dzięki informacjom przekazywanym nam poprzez wypełnianie naszych ankiet i formularzy kontaktowych oraz analizie treści, które Cię interesują, jesteśmy wstanie na bieżąco informować Cię o dodatkowych korzyściach współpracy z hurtownią. 

 

 Chcę otrzymywać informacje o benefitach, z których mogę skorzystać!

 

 

pcq

Jak działa system?

Działanie inteligentnego systemu zamówień polega przede wszystkim na tym, że analizuje ścieżki zakupowe każdego klienta z osobna, dając mu możliwość skorzystania z oferty produktów komplementarnych, wzbogacających wcześniej wybrany asortyment. Ponadto, przekazuje on informacje do działu obsługi o tym, jakim rodzajem usługi bądź produktu dany klient jest zainteresowany, dzięki czemu możemy szybciej reagować na Twoje potrzeby. System pozwala nam także lepiej dostosować treść wiadomości do każdego klienta, przez co na skrzynkę mailową otrzymujesz jedynie niezbędne informacje dotyczące procesu realizacji zamówień, płatności, oraz wszelkie informacje o tym, jakie benefity są dla Ciebie dostępne, a być może jeszcze o nich nie wiesz.

 

To może Cię zainteresować:

24h proces realizacji zamówień

Bezpieczna i tania dostawa

12 miesięcy Gwarancji

Benefity – sprawdź co zyskasz wybierając współpracę z Sentiell

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel