Dodaj produkty podając kody
Kody rabatowe
Krok 1
Otwórz menu
Krok 2
Masz możliwość wyboru spośród dwóch opcji: [OTWÓRZ PANEL
KLIENTA] lub [Moje rabaty - dodaj kod rabatowy].
Jeżeli wybierzesz drugą opcję, przejdź do kroku nr 4. Jeżeli wybrałeś opcję [OTWÓRZ PANEL KLIENTA], strona przekieruje Cię do opcji konta, które pokazuje rysunek w kroku 3.
Krok 3
Teraz kliknij przycisk [Moje rabaty], który jest
umieszczony w sekcji "ZNIŻKI I RABATY".
Krok 4
Tutaj znajdziesz miejsce, gdzie możesz wpisać kod rabatowy. Po wpisaniu
kodu w pole, kliknij przycisk [Aktywuj], aby przypisać kod do zamówienia.
Krok 5
Gdy kod będzie aktywny zobaczysz potwierdzenie wpisania kodu rabatowego.
WAŻNE! Możesz wprowadzić kod rabatowy i aktywować go jeszcze przed składaniem zamówienia lub zanim twoje zamówienie osiągnie wymagany próg minimalnej wartości. W ten sposób kod zostanie zastosowany do zamówienia, które właśnie składasz, jednakże zniżka aktywuje się dopiero, gdy twoje zamówienie osiągnie minimalną wartość wymaganą poprzez akcję promocyjną. W innym przypadku kod będzie włączony, ale nie spowoduje obniżenia wartości koszyka, ani nie zmniejszy wartości zamawianych produktów.
PAMIĘTAJ! Zamówienie z kodem rabatowym możesz edytować tylko w czasie trwania akcji promocyjnej. Edycja po okresie ważności kodu może spowodować usunięcie rabatu z zamówienia. Jeżeli więc chcesz dodać cokolwiek do swojego zamówienia, prosimy skontaktuj się z obsługą hurtowni Sentiell, podając numer zamówienia i opisz dokładnie, jakie zmiany mają zostać wprowadzone.
Dlaczego wprowadzony kod rabatowy nie działa?
Przed wprowadzeniem kodu rabatowego sprawdź w wiadomości e-mail, którą do Ciebie wysłaliśmy, jaka jest minimalna wartość zamówienia, wymagana do skorzystania z kodu rabatowego. Jeżeli wiadomość e-mail z kodem rabatowym nie zawiera informacji o minimalnej wartości zamówienia, oznacza to, że kod może zostać użyty do zamówień o standardowej wartości minimalnej, wymaganej przez hurtownię Sentiell, czyli 500 zł netto (615 zł brutto).
Jak skorzystać z kodu rabatowego dla zamówienia, które zostało już złożone i opłacone?
Jeżeli chcesz użyć kodu rabatowego, ale zrobiłeś już zamówienie przed okresem
trwania akcji promocyjnej, to wykonaj następujące czynności:
Jeżeli któraś z powyższych opcji opisuje Twoją sytuację, to znaczy, że możesz edytować swoje zamówienie i wprowadzić do niego kod rabatowy. Pamiętaj, że przejście w tryb edycji zamówienia jest traktowana przez system jak składanie nowego zamówienia, które zmienia zamówienie edytowane na nowe. Dlatego też, aby zachować wszystkie wprowadzone zmiany należy przejść ponownie przez wszystkie kroki koszyka! Edycja kończy się dopiero w momencie kliknięcia przycisku "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty". Aby przejść w tryb edycji zaloguj się do swojego konta, wejdź w zakładkę twoje konto -> Moje zamówienia -> Bieżące i kliknij przycisk "Edycja" przy wybranym zamówieniu. Będąc w trybie edycji postępuj zgodnie z instrukcją wpisywania kodu rabatowego.
Użyto kodu rabatowego, lecz cena produktu nie uległa zmianie, dlaczego?
Proszę pamiętać, że żadne akcje marketingowe nie łączą się ze sobą, tzn. jeżeli wprowadzisz kod rabatowy dla produktów z przeceny lub z obniżoną promocyjną ceną, której to obniżka jest wyższa niż wartość kodu rabatowego, to cena produktu nie ulegnie zmianie, a we wskazanej na fakturze rubryce "rabat" będzie widnieć wartość 0%.
Mimo użycia kodu rabatowego -10%, rabat na fakturze wskazuje przy kilku produktach inną wartość, dlaczego?
Taka sytuacja dotyczyć może tylko produktów w cenach promocyjnych. W takim wypadku, jeżeli produkt uzyskał wcześniej cenę promocyjną, poprzez obniżenie np.: o 5% jego wartości, to korzystając z kodu rabatowego na 10%, od ceny promocyjnej odjęte zostanie tylko kolejne 5% wartości. Wartość 5% pokazująca się na fakturze informuje o ile % cena została obniżona, aby uzyskać 10% rabatu od ceny promocyjnej. Niestety promocje nie łączą się ze sobą.