Darmowa dostawa od 615,00 PLN

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Kody rabatowe

Jak wprowadzić kod rabatowy?

  • Przejdź do "Twoje konto" sekcja "Rabaty" [Moje rabaty].

    Twoje konto
    Stuknij w (menu) "Konto" "Moje rabaty".

    Twoje konto
  • Wprowadź kod rabatowy i kliknij [Aktywuj]

    Wprowadź kod rabatowy
    Wprowadź kod rabatowy i kliknij [Aktywuj]

    Wprowadź kod rabatowy
  • Sprawdź warunki kodu, wymaganą wartość zamówienia, datę ważności, zasady łączenia z promocjami oraz ograniczenia dotyczące produktów.

    Aktywny rabat
    Sprawdź warunki kodu, wymaganą wartość zamówienia, datę ważności, zasady łączenia z promocjami oraz ograniczenia dotyczące produktów.

    Aktywny rabat



WAŻNE!

  • Kod rabatowy możesz aktywować jeszcze przed złożeniem zamówienia. Zniżka naliczy się automatycznie, gdy wartość twojego koszyka osiągnie wymaganą kwotę. Jeśli warunki kodu rabatowego nie zostaną spełnione, kod pozostanie aktywny, ale nie obniży ceny produktów.

  • Zamówienie z kodem rabatowym możesz edytować do momentu, gdy kod jest ważny. Kiedy kod straci ważność, edycja zamówienia spowoduje przywrócenie cen regularnych.

Dlaczego wprowadzony kod rabatowy nie działa?

Przejdź do strony "Moje rabaty" i upewnij się, że kod został wprowadzony prawidłowo.

Sprawdź warunki kodu, wymaganą wartość zamówienia, datę ważności, zasady łączenia z promocjami oraz ograniczenia dotyczące produktów. Sprawdź warunki kodu, wymaganą wartość zamówienia, datę ważności, zasady łączenia z innymi rabatami oraz ograniczenia dotyczące produktów.


Aktywny rabat

Przejdź do strony "Moje rabaty" i upewnij się, że kod został wprowadzony prawidłowo.

Sprawdź warunki kodu, wymaganą wartość zamówienia, datę ważności, zasady łączenia z promocjami oraz ograniczenia dotyczące produktów. Sprawdź warunki kodu, wymaganą wartość zamówienia, datę ważności, zasady łączenia z innymi rabatami oraz ograniczenia dotyczące produktów.


Aktywny rabat

Jeśli zostały wykluczone powyższe przyczyny, skontaktuj się z nami.

Dlaczego aktywny kod rabatowy nie obniżył ceny wszystkich produktów?

Przejdź do strony "Moje rabaty" i sprawdź warunki kodu. Kod rabatowy może nie obejmować wszystkich produktów, może nie łączyć się z innymi rabatami lub może być nieaktywny, jeśli wartość koszyka nie spełnia wymaganych warunków.


Indywidualne rabaty

Przejdź do strony "Moje rabaty" i sprawdź warunki kodu. Kod rabatowy może nie obejmować wszystkich produktów, może nie łączyć się z innymi rabatami lub może być nieaktywny, jeśli wartość koszyka nie spełnia wymaganych warunków.


Indywidualne rabaty

Jeśli zostały wykluczone powyższe przyczyny, skontaktuj się z nami.

Jak skorzystać z kodu rabatowego dla zamówienia, które zostało już złożone i opłacone?

Jeżeli chcesz użyć kodu rabatowego, ale zrobiłeś już zamówienie przed okresem trwania akcji promocyjnej, to wykonaj następujące czynności:

  • upewnij się, że wpłata do zamówienia nie została jeszcze zaksięgowana w systemie.
  • upewnij się, że zamówienie, które zostało już opłacone nie ma statusu: realizowane/ pakowane/ gotowe do wysłania/ wysłane.

  • Jeżeli któraś z powyższych opcji opisuje Twoją sytuację, to znaczy, że możesz edytować swoje zamówienie i wprowadzić do niego kod rabatowy. Pamiętaj, że przejście w tryb edycji zamówienia jest traktowana przez system jak składanie nowego zamówienia, które zmienia zamówienie edytowane na nowe. Dlatego też, aby zachować wszystkie wprowadzone zmiany należy przejść ponownie przez wszystkie kroki koszyka! Edycja kończy się dopiero w momencie kliknięcia przycisku "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty". Aby przejść w tryb edycji zaloguj się do swojego konta, wejdź w zakładkę twoje konto Moje zamówienia Bieżące i kliknij przycisk "Edycja" przy wybranym zamówieniu. Będąc w trybie edycji postępuj zgodnie z instrukcją wpisywania kodu rabatowego.

    Jak prawidłowo wprowadzić kod rabatowy?

    Użyto kodu rabatowego, lecz cena produktu nie uległa zmianie, dlaczego?

    Proszę pamiętać, że żadne akcje marketingowe nie łączą się ze sobą, tzn. jeżeli wprowadzisz kod rabatowy dla produktów z przeceny lub z obniżoną promocyjną ceną, której to obniżka jest wyższa niż wartość kodu rabatowego, to cena produktu nie ulegnie zmianie, a we wskazanej na fakturze rubryce "rabat" będzie widnieć wartość 0%.

    Mimo użycia kodu rabatowego -10%, rabat na fakturze wskazuje przy kilku produktach inną wartość, dlaczego?

    Taka sytuacja dotyczyć może tylko produktów w cenach promocyjnych. W takim wypadku, jeżeli produkt uzyskał wcześniej cenę promocyjną, poprzez obniżenie np.: o 5% jego wartości, to korzystając z kodu rabatowego na 10%, od ceny promocyjnej odjęte zostanie tylko kolejne 5% wartości. Wartość 5% pokazująca się na fakturze informuje o ile % cena została obniżona, aby uzyskać 10% rabatu od ceny promocyjnej. Niestety promocje nie łączą się ze sobą.

    pixel