Darmowa dostawa od 615,00 PLN

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Dostawa

Czy moje zamówienie jest ubezpieczone?

Tak, każde zamówienie wysyłane za pośrednictwem firmy Fedex (Federal Expres) jest ubezpieczone do swojej wartości.

Co mogę zrobić kiedy paczka nie została odebrana?

Jeżeli z jakiegoś powodu paczka nie została odebrana, skontaktuj się niezwłocznie z firmą Fedex i ustal dogodny termin dostawy lub odbierz przesyłkę w najbliższej placówce Federal Express. Pamiętaj, że przeadresowanie wysłanego już zamówienia wiąże się z dodatkową opłatą, dlatego precyzyjnie określaj adres dostawy w momencie składania zamówienia.

Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?

Jeżeli masz możliwość odbioru zamówienia z naszego magazynu osobiście, to zapraszamy Cię do Nas na kawę :).

Pamiętaj, aby zamówienie wcześniej zostało opłacone lub aby mieć przygotowaną dokładną kwotę odpowiadającą wartości Twojego zamówienia. Nasza działalność opiera się na systemach informatycznych. Nie posiadamy systemu kasowego do przyjmowania i wydawania gotówki. Zanim odwiedzisz naszą hurtownię, upewnij się, że Twoje zamówienie jest gotowe. Możesz to zrobić logując się na swoje konto w hurtowni i przechodząc do zakładki „Moje zamówienia”.

Jak postępować, gdy moje zamówienie zaginie podczas transportu?

Czas od chwili przekazania przesyłki kurierowi do chwili dostarczenia zamówienia do siedziby Twojej firmy to ok 2 dni roboczych. Jeżeli po tym okresie przesyłka nie zostanie dostarczona, a numer śledzący nie zmienił swojego statusu, to w pierwszej kolejności sugerujemy, aby skontaktować się z FedEx w celu ustalenia szczegółów dostawy i poinformować nas o tym fakcie. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, a firma FedEx przekaże nam jasną informację, że przesyłka zaginęła, niezwłocznie realizujemy dla Ciebie kolejne zamówienie.

Posiadam kilka kont w hurtowni. Czy mogę zlecić wysyłkę zbiorczą na jeden adres zamówień złożonych z różnych loginów?

Niestety nie, system traktuje każdy login jako osobnego klienta. Nie ma możliwości łączenia zamówień, ani ich wysyłania w jednej zbiorczej przesyłce. Każde zamówienie będzie objęte osobną opłatą za dostawę, zgodną z naszym cennikiem.

Posiadam kilka sklepów, czy istnieje możliwość wysłania kilku zamówień na różne adresy?

Tak, możesz dodać kilka adresów dostawy podczas tworzenia zamówienia. Dane bilingowe firmy na fakturze pozostaną takie same, jak te, podane podczas rejestracji. Zmieni się jedynie adres dostawy. Niestety wartość sumy wszystkich zamówień nie wpłynie na możliwość skorzystania z darmowej dostawy, lecz każde zamówienie będzie musiało spełnić ten warunek z osobna.

pixel