Dropshipping

Spis treści

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
Niestety usługa Dropshipping została wyłączona dla nowych partnerów biznesowych
do odwołania.
Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi modelami współpracy.

 

Dropshipping (Dropshipment)

 

 

Hurtownia biżuterii przedstawia nowoczesny model współpracy dla sprzedaży internetowej, który daje nieograniczone możliwości handlu oraz rozwoju firm.

 

 

W prostych słowach model współpracy na zasadach dropshippingu polega na przeniesieniu obowiązku wysyłki sprzedanych przez internet towarów, na dostawcę towaru. W naszym wypadku za pośrednictwem sklepu online Partnera Biznesowego hurtownia biżuterii srebrnej będzie świadczyć usługę magazynowania i wysyłania sprzedanych towarów bezpośrednio do konsumenta .

 

Partner Biznesowy osiąga zysk z różnicy pomiędzy zakupem hurtowym a sprzedażą detaliczną, bez konieczności inwestowania własnych środków w towary czy obsługę logistyczną.

 

Infografika Dropshipping

 

Hurtownia jubilerska Sentiell oferuje model współpracy dropshipping od roku 2011 dla klientów którzy nie chcą zamrażać środków na gromadzenie towarów lecz korzystają z możliwości wysyłki towaru bezpośrednio z magazynu dostawcy do konsumenta.

 

  • ZALETY WSPÓŁPRACY

 

Podejmując współpracę z Sentiell możesz:

 

  • Zwiększać różnorodność oferty – dobrze zaopatrzona hurtownia biżuterii, posiadająca potencjał szerokiego odbioru, daje możliwość szybszej rotacji produktów, dobrze reaguje na zmienne trendy mody, dając tym samym możliwość handlu na wysokim poziomie, bez konieczności przewidywania popytu.

 

  • Szybciej wprowadzać produkty – dzięki zintegrowanemu systemowi na bazie plików XML przygotowaniem oferty zajmuje się obsługa hurtowni. W Twoim sklepie produkty są wyeksponowane automatycznie już 1h po tym jak zostały dodane do naszej hurtowni.

 

  • Trzymać koszty stałe na niższym poziomie – dzięki takiej współpracy, koszty stałe nie muszą rosnąć równolegle z rozwojem Twojego biznesu. Nie musisz zatrudniać dużej ilości personelu, nie musisz wynajmować większej powierzchni magazynowej. To hurtownia biżuterii wykonuje większość prac związanych z ofertą a logistyką zajmuje się w 100%. Dzięki dużej skali działania oferujemy korzystne warunki dostaw wraz z ubezpieczeniem towarów. Jedyne koszty jakie musisz ponieść na początku naszej współpracy to wynajęcie platformy sklepowej plus jednorazowy koszt integracji naszej oferty, o czym doczytasz w dalszej części tej informacyjnej strony.

 

  • Ograniczać ryzyko – zastanawiałeś się co się stanie kiedy w tradycyjnym modelu handlowym zakupiona przez Ciebie biżuteria srebrna nie będzie się sprzedawać tak jak sobie tego życzysz? To zmartwienie pozostaw nam! Jesteśmy w branży od 1993r. Przeżyliśmy już wiele doświadczeń i wiemy jak sobie radzić w trudnych okresach handlowych.

 

  • Poprawić jakość – nic nie cieszy bardziej niż pozytywna opinia dobrze obsłużonego klienta. Jest to dla nas tak samo ważne jak dla Ciebie, profesjonalnie zajmujemy się dropshippingiem do każdego zamówienia podchodzimy z takim samym zaangażowaniem. Kiedy Twój biznes rośnie, hurtownia biżuterii Sentiell rośnie razem z nim.

 

 

Jednym słowem Partner Biznesowy skupia się tylko na kwestiach marketingowych związanych ze sprzedażą produktów oraz bezpośrednim kontaktem i obsługą klienta, realizacją zamówienia zajmuje się outsourcingowa Hurtownia Biżuterii Srebrnej Sentiell Jewelry.

 

Rozważasz otwarcie sklepu? Chcesz wiedzieć na co należy zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji o współpracy na zasadach dropshippingu? Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytani... Zanim podejmiesz próbę kontaktu z nami, prosimy zapoznać się z naszymi gotowymi odpowiedziami, z pewnością znajdziesz tutaj wiele odpowiedzi na dręczące cię pytania

 

 

  • W jaki sposób podjąć współpracę, czy obowiązują umowy handlowe?

 

Odp.:SENTIELL- Nie wymagamy podpisywania żadnych umów, wraz z założeniem konta akceptujesz wszelkie warunki ogólne dotyczące współpracy, oraz te dotyczące dropshippingu określone w regulaminie.

  • Aby zostać Partnerem Biznesowym Sentiell na zasadach dropshippingu, należy zintegrować ofertę hurtowni jubilerskiej z własnym sklepem online.
  • Wykluczamy możliwość współpracy na zasadach dropshippingu tylko poprzez ręczne wystawianie produktów na aukcjach internetowych. Hurtownia biżuterii Sentiell nie podejmie współpracy bez poprawnie zintegrowanego sklepu online Partnera Biznesowego.
  • Zastrzegamy sobie prawdo do określenia wymogu podpisania umowy handlowej dla usług niestandardowych w modelu współpracy Dropshipping.
  • Zastrzegamy możliwość zerwania współpracy i zablokowania konta jeżeli uznamy ,że:
  1. współpraca nie przebiega w sposób uczciwy.
  2. Sklep w którym wyświetlana jest oferta, prowadzony jest w sposób nieestetyczny a nawigacja jest utrudniona.
  3. Partner Biznesowy nie angażuje się w promowanie oferty przez co osiąga słabe wyniki sprzedaży.

 

  • Czy wymagane są minimalne ilości paczek zamówionych w miesiącu?

 

Odp.:SENTIELL- Nie wymagamy minimalnej ilości wykonywanych zamówień, lecz istotne jest zaangażowanie Partnera Biznesowego. Liczymy iż średniomiesięczny obrót netto w skali roku nie powinien być niższy niż 1500,00 - 2000,00zł w innym razie istnieje możliwość wypowiedzenia usługi DS.

  • Porada - pomimo iż usługa dropshippment daje tak wiele możliwości rozwoju bez dodatkowych kosztów, decyzja o podjęciu współpracy powinna być przemyślana, a Partner Biznesowy świadomy i wyposażony w odpowiednią wiedzę o marketingu i handlu online. Samo otwarcie sklepu i dodanie oferty nie jest gwarancją sukcesu, wręcz przeciwnie, powstanie kolejny sklep w sieci który ma coś wielkiego do zaoferowania ale nie potrafi przebić się z tą informacją do klienta. Koszt prowadzenia sklepu jest znikomy w porównaniu do kosztów reklamy, chcemy żebyś był tego świadomy, jeżeli poniesiesz koszt integracji, poświęcisz swój czas na stworzenie sklepu ale nic więcej z tym nie zrobisz, to pewnie po roku współpracy albo sam zamkniesz działalność, albo Sentiell wypowie wspieranie Twojego biznesu który nie przynosi obrotu.

 

  • Czy będę musiał oferować towary wyłącznie z Państwa oferty sprzedażowej, czy mogę również zintegrować swój sklep internetowy z innymi hurtowniami? O ile istnieje taka wyłączność proszę o podanie warunków?

 

Odp.:SENTIELL- Nie wymagamy wyłączności, w chwili obecnej. Przypominamy jednak iż istotny jest obrót generowany w hurtowni, zbyt duża ilość dostawców może spowodować zbyt niskie wartości zakupowe a w konsekwencji zaprzestanie dalszej współpracy. Należy zatem zastanowić się nad najkorzystniejszym wyborem dostawcy.

 

  • Czy Sentiell wyznacza wytyczne w jaki sposób powinien być stworzony sklep? Czy dozwolone jest przekazywanie oferty w sklepach multi-produktowych?

 

Odp.:SENTIELL- na chwilę obecną nie wytyczamy w jaki sposób powinien być skonstruowany sklep online, ważne aby oferta była przejrzysta, menu czytelne i intuicyjne. Dobrze jest po zakończeniu prac nad sklepem, zrobić jego test poprzez firmę zewnętrzną która za pośrednictwem "oczu konsumentów" zweryfikuje czy sklep został stworzony w "przyjazny sposób" dla konsumenta. Proszę pamiętać iż biżuteria jest produktem luksusowym, kolorystyka i design sklepu powinien jednoznacznie określić dla kogo skierowana jest oferta.

  • Definitywnie za to nie godzimy się na prowadzenie sklepu multi-branżowego. Nie możemy pozwolić sobie na to aby nasze produkty były reklamowane z np: karmą dla psa, częściami samochodowymi, płynem do higieny intymnej lub asortymentem erotycznym. Asortyment sklepu powinien być w pewien sposób powiązany, wskazane są dodatki modowe, galanteria, optyka, odzież i obuwie. Jeżeli Partner Biznesowy prowadzi sklep wielobranżowy to wolelibyśmy aby oferta była oferowana w innym sklepie, z ewentualnym przekierowaniem z strony multisklepu.

 

 

  • Czy hurtownia jubilerska pobiera opłatę abonamentową za usługę dropshipping lub procent od sprzedaży?

 

Odp.:SENTIELL- Nie naliczamy dodatkowych opłat stałych lub abonamentowych za standardową obsługę Dropshippment.

Hurtownia biżuterii srebrnej nie pobiera również żadnych opłat od sprzedanych produktów za naszym pośrednictwem. Sam ustalasz ile chcesz zarobić.

  • Zastrzegamy sobie możliwość wprowadzenia opłaty abonamentowej która będzie przeznaczona na pokrycie kosztów związanych z wspieraniem wysyłki do konsumenta.

 

 

  • W jaki sposób pakowane są produkty jubilerskie wysyłane do konsumenta?

 

Odp.:SENTIELL- Dokładamy wszelkich starań aby biżuteria dotarła do miejsca przeznaczenia w nienaruszonym stanie. Produkty Pakowane są w folię ochronną i kopertę bąbelkową. Partner Biznesowy ma możliwość dokupienia pudełka jubilerskiego, które gwarantuje dodatkową ochronę biżuterii w przesyłce.

  • Rozważamy możliwość wprowadzenia obowiązku wysyłania zamówień w pudełkach ochronnych, co będzie wiązało się z koniecznością poniesienia opłat dodatkowych za w/w pudełko.

 

  • Sentiell nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie, jeżeli Partner Biznesowy nie zleci pakowania produktu w dodatkowe ochronne opakowanie jubilerskie. Gwarancja którą udziela Sentiell w okresie 12mc od chwili zakupu, obowiązuje na produkty wysyłane do konsumenta wyłącznie w dodatkowym opakowaniu jubilerskim.

 

 

  • Czy jesteście w stanie oznaczyć paczkę moim logotypem, etykietą lub wystawić fakturę w moim imieniu?

 

Odp.:SENTIELL- Oczekiwanie na dostarczenie dokumentów do zamówienia przez naszego Partnera Biznesowego opóźnia proces wysyłki, na przestrzeni czasu odeszliśmy od tego rodzaju działań. Obecne prawdo daje możliwość wystawienia faktury elektronicznej i wysłania dokumentu sprzedaży wiadomością email. Wystarczy dodać do swojego regulaminu wpis o wysyłce dokumentów sprzedaży drogą elektroniczną. Konsument akceptując regulamin akceptuje tą formę potwierdzenia zakupu. Dzisiejszy konsument nie musi okazywać się paragonem lub fakturą by dochodzić swoich praw w procesie reklamacji (wystarczy nr zamówienia, wiadomość email z potwierdzeniem zamówienia, potwierdzenie dokonania zapłaty, wszystko to znajduje się w sieci)

  • Nie gwarantujemy znakowania towarów logo naszych Partnerów Biznesowych, są to warunki szczególne i wiążą się z dodatkową opłatą za dedykowanego konsultanta.

 

  • Czy przy wysyłaniu przesyłek do klientów, adres nadawcy na liście przewozowym może być wpisany mój adres pod którym jest prowadzony sklep internetowy?

 

Odp.:SENTIELL- Jeżeli zlecenie do kuriera przyjdzie od Państwa to nadawcą jest firma zlecająca, więc tak. Jeżeli wysyłka jest zlecana przez nas to technicznie nie ma takiej możliwości aby zleceniodawca był wpisany inny niż Sentiell.

 

  • Czy możliwe jest używanie logotypu marki Sentiell Jewelry na potrzeby sprzedaży?

 

Odp.:SENTIELL- Podejmując współpracę z Sentiell Jewelry zaczynasz uczestniczyć w budowaniu świadomości konsumenta czym jest Sentiell Jewelry, działamy w taki sposób aby nasza marka była rozpoznawalna. Jak najbardziej używanie naszego logo jest dopuszczalne, ale tylko z poziomu określenia nas jako dostawca-producent (na karcie towaru) lub jako oficjalny Partner na stronie głównej. Zabronione jest podszywanie się pod naszą markę, ustawianie logotypu na topie strony lub tworzenie reklam graficznych w których nasze logo wykorzystywane jest jako dominująca treść reklamy. Grafiki przekazywane w plikach XML mają naniesiony znak wodny z naszym logotypem. Dzięki temu klient ma pewność że kupuje produkt z naszej kolekcji.

 

 

  • Czy istnieje możliwość pakowania biżuterii jako prezent, dodawania liścików?

 

Odp.:SENTIELL- Standardowa usługa dropshipping nie przewiduje tego typu działań, ale możliwe jest ustalenie indywidualnych warunków współpracy , jednak będzie się to wiązało z odpowiednimi kosztami poniesionymi przez naszego Partnera Biznesowego.

  • Umożliwiamy wysyłanie towaru w jubilerskim pudełku ozdobnym, które gwarantujemy za dodatkową opłatą . Pudełko nie jest w żaden sposób oznakowane logo "Sentiell"
  • Produkty Sentiell oznakowane są metką firmową zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, która jest wymagana w razie reklamacji towarów

 

 

  • Jak wygląda proces składania zamówienia?

 

Odp.:SENTIELL- Zamówienia składasz w panelu klienta po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje konto. W rubryce „adres dostawy” wpisujesz adres klienta ostatecznego...

Po otrzymaniu wpłaty od klienta, wyliczoną różnice (swoją marżę) zostawiasz na swoim koncie, a dla nas przelewasz wartość zamówionego towaru brutto + koszty wysyłki. Po zaksięgowaniu przez Sentiell wpłaty w systemie sprzedaży, towar zostanie wysłany prosto do klienta. Gwarantujemy wysyłkę zamówienia tego samego dnia, którego wpłata została zaksięgowana w naszym systemie do godziny 12:00. Po tej godzinie wysyłka zamówienia może nastąpić następnego dnia roboczego. Wpłaty za zamówienia księgujemy w systemie sprzedaży tylko z konta bankowego Sentiell. Księgowanie płatności rozpoczyna się o godzinie 9:00 oraz 12:00. Hurtownia jubilerska Sentiell posiada konta bankowe w mBanku jeżeli chcesz, aby płatności za zamówienia przechodziły w 15-30 min zalecamy prowadzenie konta w mBanku.

  • Ze względu na brak regulacji podatkowych w usłudze „dropshipping” nie ma możliwości aby klient końcowy płacił przy odbiorze. Sentiell nie ma możliwości wystawić paragonu fiskalnego za naszych Partnerów Biznesowych, co za tym idzie nie może przyjąć kwoty pieniężnej wyższej niż hurtowa wartość towarów oferowanych w naszej hurtowni biżuterii. Wprowadziliśmy to ograniczenie mając na uwadze dobro naszych Partnerów Biznesowych oraz nas samych chroniąc się przed ewentualnymi sankcjami karnymi narzuconymi w wyniku kontroli przez Urząd skarbowy.

 

 

  • W jaki sposób realizowana jest wysyłka towaru, jeżeli klient wybierze w moim sklepie płatność przy odbiorze?

 

Płatność przy odbiorze nie jest obsługiwana przez hurtownię Sentiell. Jeżeli Partner Biznesowy chce oferować klientom możliwość płatności przy odbiorze to wymagane jest podpisanie stosownej umowy z własną firmą kurierską. Firma ta będzie odbierała od SENTIELL gotowe przesyłki i doręczała je w imieniu Partnera Biznesowego do jego klientów. Rozliczenie następuje pomiędzy Partnerem biznesowym, a zewnętrzną firmą kurierską. Umowa nie musi być zawarta bezpośrednio z przewoźnikiem, dostępni na rynku brokerzy usług kurierskich gwarantują często niższe stawki przy mniejszym wolumenie deklarowanych przesyłek.

Składając zamówienie w hurtowni Sentiell Partner biznesowy jest zobowiązany zawsze do opłacenia zamówienia przed jego realizacją. Do zamówień z płatnością przy odbiorze należy wybierać opcję odbiór osobisty (1,23 zł z VAT). Gdy zamówienie otrzyma status [realizowane] do godziny 12:00 należy niezwłocznie zamówić własnego kuriera oraz jak najszybciej przesłać etykietę i list przewozowy do Sentiell na adres: orders@sentiell.com, w treści lub tytule maila podając numer zamówienia, którego dotyczy. Gdy zamówienie otrzyma status [realizowane] po godzinie 12:00, kuriera należy zamówić na następny dzień roboczy.

Ważne!

  1. Prosimy powiadomić swojego kuriera, że odbiory paczek są możliwe dopiero po godzinie 15:00 gdyż dopiero wtedy zamówienia są gotowe do odbioru. Jeżeli przewoźnik zostanie wysłany do nas wcześniej, będzie musiał przyjechać ponownie w wyznaczonych godzinach, co wiąże się z podwójną opłatą za podjazd.

  2. Opcja wysłania własnego kuriera jest możliwa tylko w momencie, gdy Twój klient, zaznaczy płatność za pobraniem. Jeżeli Twój klient opłaci zamówienie przed jego realizacją to należy zawsze korzystać z usług kurierskich dostępnych w naszej hurtowni. 

  3. Etykiety powinny być przekazywane do Sentiell w pliku pdf. Należy pamiętać, aby na etykiecie dopisać numer zamówienia w hurtowni. Można to zrobić w Edytorze PDF - Adobe Acrobat. Na otwartym dokumencie etykiety należy kliknąć zakładkę widok, a następnie wypełnij i podpisz. Po prawej stronie pojawi się ramka z dodatkowymi opcjami. Prosimy kliknąć dodaj teks i wpisać numer zamówienia u góry strony.


  • Czy możliwe jest zlecanie odbiorów wszystkich zamówień, przez własnego kuriera?

Odp.:SENTIELL- Niestety nie, volumen wysyłanych obecnie zamówień pozwolił nam wynegocjować preferencyjną cenę wysyłki. Dlatego abyśmy nadal mogli oferować niską cenę za usługi kurierskie, niezbędne jest utrzymanie obecnego volumenu wysyłek. Liczymy że wraz z wartością wysyłek będziemy mogli w dalszym ciągu negocjować coraz to lepsze stawki za usługi kurierskie.

 

 

  • Czy dozwolona jest sprzedaż państwa towarów na portalach aukcyjnych?

 

Odp.:SENTIELL- Produkty które mają być oferowane przez naszych Partnerów Biznesowych w portalach aukcyjnych, powinny zostać uprzednio zakupione, ze względu na zmianę stanów magazynowych. Nie jest to konieczność ale należy pamiętać aby informować na aukcji, że towar może być niedostępny w momencie zakończenia licytacji.

 

  • Jakie dostępne formy płatności udostępnia hurtownia biżuterii srebrnej?

 

Odp.:SENTIELL- Przelew tradycyjny, Przelewy elektroniczne- PayPal, DotPay, PayU, (bezpośrednio połączone banki należące do tych płatności oraz karty płatnicze). Szybkie płatności elektroniczne są obciążone dodatkową opłatą która jest wyliczana podczas składania zamówienia. Rekomendujemy te płatności tylko w szczególnych wypadkach, kiedy zamówienie musi zostać zrealizowane pilnie, lub doszło do jakiegoś szczególnego zdarzenia.

 

  • UWAGA: Nie realizujemy zamówień na podstawie przekazanych potwierdzeń przelewu z banku. System nie pozwoli wysłać zamówienia do momentu gdy wszystkie towary w zamówieniu nie będą w pełni opłacone. Obsługa Sentiell przyjmuje wpłaty tylko zaksięgowane z naszego konta bankowego.

 

  • PORADA: Jeżeli w Twoim sklepie zostanie uruchomiona integracja płatności elektronicznych typu PayPal, PayU, DotPay lub inne. Będziesz mógł szybciej otrzymać informacje o zapłacie za sprzedany towar co będzie się przekładało na przekazanie odpowiedniej kwoty zamówionego towary w hurtowni a w konsekwencji na szybkość zrealizowania dostawy do konsumenta. Zalecamy również dla obsługi sklepu, prowadzenie konta w mBanku dzięki temu przelewy z konta Partnera Biznesowego do Sentiell będą realizowane w 15min

 

 

  • Jak uzyskać kredyt kupiecki lub możliwość opóźnienia wpłaty o parę dni po wysyłce (abym mógł się rozliczyć z klientem np. płatność przy pobraniu)?

 

Odp.:SENTIELL- Nie stosujemy kredytów kupieckich, zamówienie należy opłacić przed wysyłką. System nie pozwala nam wysłać zamówień które mają choć 0,01zł niedopłaty, dlatego w szczególnych wypadkach gdy dochodzi do nagłej zmiany kwoty zamówienia z powodu zmiany listy towarów w zamówieniu, należy korzystać z płatności elektronicznych które zaksięgujemy natychmiast i będziemy mieli możliwość wysłania zamówienia jeszcze tego samego dni.

  • Działania na zasadzie "Prepaid" również nie mogą zostać zastosowane na chwilę obecną.

 

  • Czy hurtownia biżuterii srebrnej Sentiell umożliwia obsługę programów ratalnych, przedłużona gwarancję itp?

 

Odp.:SENTIELL- Na chwilę obecną nie przewidujemy uruchomienia usług ratalnych. Być może w miarę zapotrzebowania skupimy się na faktoringu aby udostępnić klientom większe możliwości terminów płatności. Wszystkie towary w hurtowni Sentiell podlegają standardowej 12 miesięcznej gwarancji od wad ukrytych. Występują też indywidualne ustalenia gwarancji producenta, są one określona na karcie towaru, które mają przypisane takie warunki.

 

  • PORADA: Istnieje możliwość płacenia kartą kredytową z odroczonym terminem spłaty za pośrednictwem usług firmy DotPay lub PayU. Dzięki wynegocjowanym warunkom w banku, Partner Biznesowy może odroczyć bez-odsetkową spłatę kredytu na zakupione produkty, nawet o 30dni. Należy mieć jednak na uwadze koszty dodatkowe płatności elektronicznej która obecnie wynosi min. 1,45% + vat

 

 

  • Czy istnieje możliwość kupowania towarów bez podatku Vat?

 

Odp.:SENTIELL- tak o ile firma która jest odbiorcą posiada aktywny nr VAT EU i jest zarejestrowana poza granicami Polski. Niesie to jednak za sobą dla Sentell pewne obowiązki rozliczania się z towarów wysyłanych poza granicę kraju. Dlatego wymagamy od klientów:

  • dowodu odbioru towaru w kraju przeznaczenia, które wystawia przewoźnik.
  • Jeżeli towar zostaje odebrany osobiście i przewieziony do kraju przeznaczenia – wymagamy, kserokopii paszportu osoby wywożącej, kserokopii dowodu rejestracyjnego oraz dokumentu firmowego potwierdzającego wywóz towarów do miejsca przeznaczenia.

 

  • Czy Partner Biznesowy otrzymuje rabaty za zamówienia?

 

Odp.:SENTIELL- Niestety w obecnej polityce rabatowej nie uwzględniamy zakupów z usługi Dropshippent. Sama usługa z ogromną wartością dodaną jaką jest wartość dostępnego magazynu i zaplecza logistycznego jest już dużą przewagą nad tradycyjnym modelem współpracy. Jednak jak każdy klient z dostępem hurtowym masz prawo skorzystać z okresowych promocji oraz wyprzedaży -10% -20% -30% i więcej, o czym będziesz informowany w newsletterach.

 

 

  • Czy istnieje możliwość łączenia zamówień czyli tak zwana usługa cross-docking?

 

Odp.:SENTIELL- Występuje taka możliwość. Taką ewentualność należy omówić indywidualnie.

 

 

  • Czy i jak jesteście w stanie obsłużyć anulowanie zamówienia, zmianę listy towarów w zamówieniu, zmianę danych adresata czy adresu dostawy już po przekazaniu zamówienia?

 

Odp.:SENTIELL- Mamy pełną kontrolę nad zamówieniami i możemy je w dowolny sposób modyfikować do momentu wysłania przesyłki. Kiedy wynikają pewne sytuacje awaryjne ,typu zmiana listy towaru lub adresu wysyłki ,najlepiej ustalać je na gorąco telefonicznie, aby zdążyć ze zmianą wytycznych naszego Partnera Biznesowego, zanim towar zostanie wysłany.

 

 

  • Czy i jak jesteście w stanie obsługiwać zamówienie zaległe (back orders)?

 

Odp.:SENTIELL- Wszystkie zamówienia realizowane są zaraz po zaksięgowaniu wpłaty z naszego konta bankowego do systemu sprzedaży w hurtowni Sentiell. Jeżeli z przyczyn niezależnych od nas jakieś zamówienie będzie zaległe, klient zostanie o tym poinformowany wraz z ustaloną kolejną datą realizacji zlecenia.

 

 

  • Czy i jak jesteście w stanie obsłużyć zwrot i reklamację jakościową?

 

Odp.:SENTIELL- Partner Biznesowy ma możliwość przyjęcia i odesłania zwrotu towaru poprzez odstąpienie od umowy w terminie 14 dni zgodnie z obowiązującym paragrafem § 6 z regulaminu usługi Dropshipping. Możliwość generowania zwrotów w hurtowni jest obciążona dodatkową opłatą 5,00zł brutto za zwrot.

  • Jeżeli konsument skorzysta z prawa odstąpienia od umowy i odeśle towar bezpośrednio do siedziby Sentiell, to zwrot całej kwoty zamówienia przez konsumenta musi zostać uiszczony przez naszego Partnera Biznesowego a towar który został odesłany do Sentiell zostanie wysłany do sprzedającego jako jego własność, o ile nie skorzysta on z prawa do odstąpienia od umowy w hurtowni
  • Jeżeli Sentiell uzna wadę produktu i zatwierdzi proces reklamacji, wówczas wartość reklamowanego towaru wraz z kosztem dostawy zostanie zwrócona na saldo klienta w hurtowni.
  • Jeżeli klient końcowy wysłał do państwa towar który chce reklamować lub zwrócić, zalecamy aby sami państwo oceniali czy towar został uszkodzony w skutek użytych sił zewnętrznych (pęknięcie, zerwanie) , czy jest kompletny ( oprawa z kamieniami) ,czy nie był używany lub nie został narażony na kontakt z wodą ,środkami chemicznymi lub perfumami. Takie działania zapobiegawcze chronią naszych Partnerów przed naliczaniem kosztów dostawy, w przypadku gdy reklamacja lub zwrot nie zostanie uznana przez Sentiell.

 

 

  • Jak wygląda prowadzenie księgowości oraz wystawianych dokumentów?

 

Odp.:SENTIELL- Każdorazowo do sprzedanego produktu wystawiamy dla naszego Partnera Biznesowego fakturę Vat. w formie PDF. W obowiązku Partnera Biznesowego jest pobranie faktury Vat, faktur korygujących i innych wystawionych przez Sentiell dokumentów z panelu hurtowni wybierając bieżące zamówienie. O tym kiedy faktura jest do pobrania informuje wiadomość mailowa „Twoje zamówienie jest już w drodze” również w tej wiadomości klikając w klawisz [Pobierz fakturę Vat] Partner Biznesowy w prosty sposób przechodzi do określonego zamówienia w celu pobrania faktury Vat. Obsługa hurtowni nie ma obowiązku wysyłania zbiorczo faktur vat ani innych dokumentów handlowych. Nie istnieje również możliwość wystawienia jednej zbiorczej faktury za cały bieżący miesiąc

 

Osoba pośrednicząca w usłudze sprzedaży powinna zaksięgować u siebie całą kwotę transakcji jako przychód, odliczyć koszty wystawionej przez Sentiell faktury po czym uzyska kwotę dochodu z obowiązkiem zaksięgowania jej w urzędzie skarbowym. Taki proces fiskalizacji powinien przebiegać bez względu na formę zapłaty przez klienta ostatecznego.

 

  • Jak rozwiązane są rozliczenia, jeżeli dochodzi do zwrotu nadpłaty lub rozliczenia finansowego reklamowanego produktu?

 

Odp.:SENTIELL- Wszelkie zwroty gotówkowe zostają zaksięgowane na indywidualnym saldzie klienta o czym informuje go wiadomość email "Zwrot wpłaty do zamówienia..." Aktualny stan salda jest widoczny po zalogowaniu się w panelu hurtowni.

 

WAŻNE:

  • Należy pamiętać, iż dopłacone saldo zostaje automatycznie rozliczone w momencie składania kolejnego zamówienia. Jeżeli nie otrzymałeś jeszcze zapłaty od konsumenta za bieżące zamówienie, musisz niezwłocznie zgłosić to obsłudze hurtowni, aby wstrzymała realizację zamówienia do momentu otrzymania za nie pełnej zapłaty. Informację o wstrzymaniu zamówienia nalezy zgłaszać na orders@sentiell.com

 

  • Ceny jest jakiś minimalny nakaz cenowy?

 

Odp.:SENTIELL- W chwili obecnej nie stosujemy minimalnych nakazów narzutów, jednak nie powinien on być niższy niż 70%(narzut, nie marża) ceny netto + vat. Z kilkuletniego doświadczenia wiemy iż zaniżanie wartości ceny biżuterii nie przynosi wymiernego efektu. Ten rodzaj sprzedaży cechuje się sezonowością, należy przygotować się na okresy które nie przynoszą zysku i wytrwać do momentu aż przyjdzie kolej na wyczekiwany okres handlowy dla towarów jubilerskich. Ponadto wymagamy aby nasi Partnerzy Biznesowi czynnie podejmowali działania marketingowe które wygenerują odpowiedni obrót handlowy, ale również spore koszty dla Partnera. Zbyt niska marża spowoduje naturalne wykluczenie z branży jubilerskiej, czego nikomu nie życzymy.

 

  • Czy hurtownia biżuterii Sentiell posiada wyłączność na jakąś markę w Polsce lub za granicą?

 

Odp.:SENTIELL- Nasze działania marketingowe skierowane są ku rozpoznawalności Sentiell Jewelry jako marki działającej na całym rynku Europejskim, w sieci jest mnóstwo miejsc gdzie można znaleźć logotyp Sentiell dzięki temu naszym Partnerom Biznesowym łatwiej jest zdobyć klienta. Otrzymując od nas ofertę otrzymujesz również nasze zaangażowanie, a klient poczucie że kupuje coś wartościowego i coś co jest już rozpoznawalne. Sami tworzymy wzory i sprzedajemy pod naszą marką

 

  • Czy istnieje opcja, żeby hurtownia Sentiell partycypowała w kosztach ew. reklamy internetowej (oczywiście mającej związek tylko i wyłącznie z adekwatną gamą produktów)?

 

Odp.:SENTIELL- Marketing Sentiell (po za online, który musi kierować na konkretne linki) prowadzony jest w taki sposób aby promować markę Sentiell. Dzięki temu konsumenci nie wpisują bezpośredniego linku do wyszukiwarki lecz samą nazwę "Sentiell" , co daje możliwość naszym Partnerom Biznesowym aby ich sklep wyświetlał się w danym momencie, na określonej pozycji, o ile prowadzą marketing w taki sposób który określa iż produkty marki Sentiell znajdują się u nich w sklepie. Kładziemy nacisk na frazę Sentiell, od Partnerów Biznesowych, zależy czy będą promowali nasze produkty w swoim sklepie tym samym przyciągając konsumentów, czy konsumenci trafią do innego sklepu z biżuterią Sentiell.

 

  • Dla kogo skierowane jest wsparcie fotograficzne?

 

Odp.:SENTIELL- Hurtownia biżuterii Sentiell, jako lider w swojej kategorii zapewnia również wsparcie fotograficzne produktów jubilerskich naszym odbiorcom hurtowym .Tzn że oferujemy w cenie zakupionego produktu profesjonalne zdjęcie katalogowe bez znaku wodnego do wykorzystania na potrzeby promocji produktów. Jest to jednak oferta skierowana do zamówień z minimalną kwotą 500,00zł netto jednego zamówienia. Partnerzy Biznesowi którzy mają zintegrowaną ofertę otrzymują wparcie fotograficzne w plikach XML. Zdjęcia te są chronione naszym prawem autorskim poprzez znak wodny logotypu Sentiell Jewelry.

  • Standardowa usługa dropshippingu nie obejmuje udostępniania zdjęć bez znaku wodnego. Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem bazy zdjęć bez znaku wodnego to prosimy o kontakt na office@sentiell.com musisz jednak wiedzieć że ilość zdjęć w bazie to ponad 5tyś fotografii, i koszty związane z otrzymaniem takiej bazy są znaczne.
  • Jeżeli chcesz stworzyć własne banery reklamowe, to proponujemy zakupić określoną biżuterię do celów fotograficznych z adresem dostawy do Twojej firmy. Wcześniej jednak poinformuj nas o podjęciu takiego działaniaT

 

  • Czy oprócz integracji są możliwe jakiekolwiek materiały reklamowe (banery od producentów z produktami)?

 

Odp.:SENTIELL- Tak udzielamy wsparcia w promowaniu marki, więcej szczegółów na stronie Pakiet startowy dla klientów "DS"

 

 

  • W jakim stopniu procesy w hurtowni biżuterii są zautomatyzowane?

 

Odp.:SENTIELL- nasz system sprzedaży jest bardzo mocno zautomatyzowany, dajemy państwu możliwość pobierania pełnej naszej oferty magazynowej ze zdjęciami produktów oraz specyfikacją, udzielamy kompleksowego wsparcia w zakresie wysyłki, począwszy od wyboru kilku różnych przewoźników, automatycznego generowania listów przewozowych, preferencyjnych kosztów wysyłki oraz pełnego ubezpieczenia zamawianych towarów. Zautomatyzowany jest także system powiadamiania o etapach realizacji zamówienia, jednak wszelkie powiadomienia mogą być przekazywane tylko do naszych Partnerów Biznesowych.

 

  • Czy hurtownia Sentiell wysyła mailing z nowościami?

 

Odp.: SENTIELL- tak, jeżeli klient ma włączoną zgodę otrzymywania newslettera to jest na bieżąco informowany. W ramach usługi DS. radzimy zawsze akceptować zgodę na otrzymywanie newslettera. Ze względu na wysłanie technicznych informacji lub informacji o nieoczekiwanych zdarzeniach które mogą wpłynąć na czas realizacji zamówień.

 

 

  • Jakie metody integracji oferuje hurtownia biżuterii srebrnej Sentiell (przez zdalne API, np. przez web services)?

 

Odp.:SENTIELL- Do wyboru mają państwo dwie możliwości integracji:

 

  • Pełna oferta (zdjęcia - jedno lub kilka, pełen opis, dane techniczne, stany magazynowe) wysyłana w pliku XML lub GATEWAY
  • Tylko dla klientów IAI-shop, Link dla programu IAI Downloader z ofertą w formacie IOF 2.2 (XML)
  • Do pobrania oferty generowany jest link przez obsługę hurtowni, dla każdego klienta z osobna
  • Aktualizowanie stanów magazynowych odbywa się codziennie (AUTOMATYCZNIE Plik full.xml z pełnymi danymi jest aktualizowany w nocy o godzinie 0:00. Plik light.xml ze stanem magazynowym jest aktualizowany w ciągu dnia co kilkadziesiąt minut.
  • UWAGA Nie zalecamy integracji poprzez pliki CSV, nie wspierają one odpowiednio cen przypisanych dla ID rozmiarów. Taka integracja może zostać odrzucone podczas weryfikacji

 

  • Co zawierają pliki integracyjne Full i Light oraz jak często są aktualizowane?

 

Odp.:SENTIELL- Do poprawnej integracji potrzebne jest zintegrowanie zarówno pliku Full jak i Light, można to zrealizować w przekazanych dwóch linkach do plików XML lub w jednym linku pliku GATEWAY

 

  • Full zawiera: Opisy techniczne produktów, zdjęcia oraz parametry produktów (aktualizowany co 24h)
  • Light zawiera: Aktualny stan magazynowy, ceny brutto oraz netto, ceny promocyjne oraz przeceny (aktualizowany co 1h)
  • Gateway zawiera: Pliki Full i Light XML w jednym linku

 

  • Czy są jakieś ograniczenia transferu przy eksporcie produktów do mojego sklepu?

 

Odp.:Sentiell- ze strony sytemu hurtowni nie ma ograniczeń. Należy upewnić się że tych ograniczeń nie wprowadzi firma integrująca ofertę hurtowni ze sklepem.

 

  • Czy link do pliku xml ma stały adres?

 

Odp.:SENTIELL- Tak link jest indywidualnie tworzony dla autoryzowanego loginu zarejestrowanego w hurtowni i posiada stały adres. Aby móc pobrać ofertę należy posiadać dostęp do loginu i hasła

 

  • Co zawiera aktualizacja oprócz podstawowych danych (czy są linki do producentów, do państwa strony, filmy, zdjęcia 3d)?

 

Odp.:SENTIELL- W pliku przekazywane jest wszystko to co zawiera karta towaru. Opisy, zdjęcia, ceny, producenci, parametry.

 

  • Czy występuje duża rotacja kategorii? czy są to stałe wartości (Czy dostanę informacje o nowych kategoriach żeby wiedzieć że trzeba zmapować nowe kategorie)?

 

Odp.:SENTIELL- Od kilku lat kategorie są takie same, nie było potrzeby informować Partnerów Biznesowych o jakichkolwiek zmianach. Prawidłowo przeprowadzona integracja samoczynnie powinna zaktualizować zmiany w kategoriach.

  • Po otrzymaniu pliku z ofertą należy ręcznie zmapować tabele rozmiarów, w której rozmiary jubilerskie mają przypisane odpowiednie ID nadane przez system IAI-shop. Tabela ta dostępna jest w Pakiecie startowym dla klientów DS

 

  • W jaki sposób sprawdzić czy produkt na pewno jest na 100% dostępny i móc go zamówić lub zarezerwować?

 

Odp.:SENTIELL- posiadając autoryzowany dostęp do hurtowni Sentiell, po zalogowaniu się widoczne są aktualne stany magazynowe wraz z dostępnymi cenami i promocjami . Przy poprawnie zintegrowanej ofercie plik light aktualizuje stany magazynowe co 1h i przekazuje je do Twojego sklepu

 

 

  • Ile kosztuje integracja plików z platformy IAI-shop oraz mojego sklepu i gdzie szukać pomocy?

 

Odp.:SENTIELL- IAI-shop.com przygotował autorskie oprogramowanie IAI-Downloader dzięki któremu klienci którzy posiadają sklep oparty o ich system, mają możliwość korzystania z takich udogodnień jak IAI-Downloader którego licencja kosztuje rocznie 599,00zł netto. O więcej szczegółów w związku z oprogramowaniem systemu IAI-shop prosimy pytać obsługę platformy.

Jeżeli zdecydujesz się na inne oprogramowanie sklepowe, powinieneś zaczerpnąć informacji u informatyków którzy tworzyli Twój system, znają go najlepiej i pewnie będą mogli udzielić Ci fachowej porady. Jeżeli nie znajdziesz lepszej opcji możemy polecić firmy które już przeprowadzały integrację z naszą platformą hurtową.

 

  • IAI-Downloader (Autorskie oprogramowanie IAI-shop, zintegrowane tylko ze sklepami opartymi na IAI-shop 42,92zł netto/mc)

 

  • VEROSOFT (Informatyczna firma integrująca na bazie plików GATEWAY koszt integracji około 75,00zł netto/mc)

 

  • Sky-shop (Oprogramowanie sklepowe które posiada odpowiednie wtyczki do naszej hurtowni, integracja jest wliczona w cenie abonamentu sklep od 55,00zł netto/mc. Integracja opiera się o plik GATEWAY)

 

  • E-MO (Autorskie oprogramowanie A2C z gotową integracją do hurtowni Sentiell)

 

 

  • Jak dokładny wgląd będę miał w to, co dzieje się z moim zamówieniem na każdym etapie jego realizacji?

 

Odp.:SENTIELL- informację o zamówieniu są dostarczane drogą mailową od momentu złożenia zamówienia, do momentu wysyłki towaru. Ponadto po zalogowaniu się i wybraniu bieżącego zamówienia można w prosty sposób dowiedzieć się na jakim etapie jest proces realizacji.

 

 

  • Czy hurtownia biżuterii jest w stanie dostarczyć wysokiej jakości dane o produkcie (dobrej rozdzielczości zdjęcia, przyjazne klientowi opisy produktów, specyfikacje, być może bazę opinii), jeżeli tak – to w jakiej postaci ? – tutaj także najlepsze byłoby API, na pewno nie w Excelu

 

Odp.:SENTIELL- w naszym zespole znajdują się osoby wysoce wyspecjalizowane w swoich działaniach, takich jak grafika komputerowa, fotografia i handlowcy. Dokładamy wszelkich starań aby produkty na naszych fotografiach były możliwie najlepiej wyeksponowane, a opisy rzetelne. Jest możliwość wystawiania opinii do produktów które wystawiają nasi Partnerzy Biznesowi, zatem wszystko w państwa rękach. (opinie nie są generowane wraz z plikiem XML)

 

 

  • Czy oferujecie obsługę na zasadach wyłączności i na jakich warunkach?

 

Odp.:SENTIELL- dostęp do hurtowni internetowej jest ograniczony, aby móc podjąć z nami współpracę należy się zarejestrować i prowadzić działalność handlową, każdy klient jest uprzednio weryfikowany , po weryfikacji zapada decyzja czy otrzymuje on autoryzację hurtownika czy też nie. Jako że jest to hurtownia on-line nie jesteśmy wstanie udzielić wyłączności na pewien rejon, w zamian dajemy zasięg globalny, im większa kreatywność naszych Partnerów Biznesowych i poniesione środki związane z reklamą globalną, tym większe dla wszystkich korzyści. Operatywność i wysokie obroty związane ze sprzedażą naszej biżuterii pozwolą przydzielić państwu indywidualny rabat.

 

 

  • Czy współpracując na zasadzie dropshipping Partner Biznesowy oraz jego sklep online (logo-link) jest w jakiś sposób wyróżniony na stronie hurtowni?

 

Odp.:SENTIELL- Część Partnerów Biznesowych integruje ofertę, określa najniższy możliwy poziom cenowy i liczy że konsumenci trafią do nich sami (taki klient często nie spełnia wymogu minimalnego obrotu i przestajemy wspierać jego usługę). Inni bardziej aktywni wydają spore ilości środków na reklamę, oferują usługę na wysokim poziomie, z darmową wysyłką, darmowym zwrotem, opakowaniem jubilerskim w cenie itp... takie firmy nie mogą pozwolić sobie na zbyt niskie marże. Wprowadzenie listy Partnerów Biznesowych, dzięki którym konsument wybierze tylko najniższą cenę, byłoby nieuczciwe wobec innych aktywnych firm. Często ci którzy tylko integrują ofertę, odpadają pierwsi a taka lista mogłaby wprowadzić tylko zamieszanie wśród naszych Partnerów Biznesowych.

 

 

  • Jakie są koszty dostawy biżuterii i gdzie można zobaczyć możliwości – rodzaje wysyłki?

 

Odp.:SENTIELL- koszty oraz metody dostawy wyświetlają się podczas składania zamówienia, dzięki dużej ilości wysyłanych paczek miesięcznie, oferujemy preferencyjne ceny dostaw w raz z ubezpieczeniem.Więcej o kosztach dostawy tutaj..

 

  • Jakimi Firmami kurierskimi wysyłacie Państwo zamówienia i jaki jest czas realizacji jednego zamówienia?

 

Odp.:SENTIELL- Hurtownia biżuterii Sentiell korzysta z usług gwarantujących dostawę w 24h. W chwili obecnej wiodącym przewoźnikiem jest FedEx Polska oraz Poczta-Polska, koszt dostawy zaczyna się od 11,50zł brutto. W pobliżu siedziby firmy znajdują się oddziały takich firm jak. DPD, UPS, FedEx Polska, jeżeli zajdzie potrzeba podpisania indywidualnej umowę z kurierem zalecamy aby były to firmy mające bazy logistyczne w rejonie hurtowni.

 

  • Dla odbiorów osobistych przygotowanie towarów do wysyłki własnym kurierem wiąże się z dodatkową opłatą 1,23zł brutto jako pokrycie kosztów eksploatacyjnych.

 

  • FedEx Polska - gwarantuje stałą cenę dostawy z ubezpieczeniem bez znaczenia na wagę przesyłki

 

  • Poczta-Polska - koszty wyliczone są na podstawie gabarytu [B] ze względu na dokładne pakowanie biżuterii w folię bąbelkową lub pudełko jubilerskie, grubość koper jest większa niż wymaga tego gabaryt [A], ponadto do ceny wysyłki hurtownia biżuterii musi doliczyć podatek vat.

 

 

  • Czy istnieje możliwość wysyłania towarów za granicę, przy jakich ograniczeniach, jakie są kosz?


    Odp.:SENTIELL- Oczywiście że tak! Takie było założenie gdy powstała idea hurtowni on-line z możliwością dropshippingu. W chwili obecnej mamy podpisane umowy z kilkoma przewoźnikami, którzy oferują wysyłkę na terenie całej Europy. Jako wiodące hurtownia biżuterii srebrnej nieustannie szukamy Partnerów Biznesowych, dzięki którym uda nam się jeszcze bardziej obniżyć koszty wysyłki za granicę. Współpracujemy także z hurtowymi odbiorcami poza granicami Polski.


    • Należy pamiętać iż koszty przesyłki zagranicznej są znacznie wyższe niż dostaw na terenie Polski. Wydłuża się także czas dostawy od 3 do 7dni roboczych.
    • Aby uruchomić możliwość wysyłki na terenie Unii Europejskiej, należy skonsultować się z obsługą hurtowni, niezbędne jest nowe oddzielne konto oraz odpowiednio zdefiniowany profil dostawy.
    • Wysyłkę realizujemy tylko Pocztą-Polską ze względu na najniższe koszty, tylko Polecony priorytet z obowiązkowym wykupieniem dodatkowego opakowania jubilerskiego w celu ochrony wysyłanych towarów. Opłata zostanie wyliczona na podstawie wagi zamówienia, według cennika operatora, plus koszt eksploatacyjny przesyłki.
    • Śledzenie informacji o przesyłce jest możliwe tylko do granicy kraju, następnie przejmują ją inni przewoźnicy.
    • Reklamację związane z uszkodzeniem lub zaginięciem przesyłki określa regulamin operatora

  • Czy nasze działania związane z ochroną danych osobowych są zgodne z zaleceniami GIODO?

    W celu ochrona danych klientów opieramy nasz regulamin i sposób funkcjonowania firmy o zalecenia GIODO, opartych o Ustawę o ochronie danych osobowych z dnia 30 maja 2014r. w myśl, której nasz Partner Biznesowy ma obowiązek poinformować swoich klientów przed zawarciem umowy handlowej, o potrzebie uzyskania danych potrzebnych do zrealizowania umowy (Imię i Nazwisko, Adres dostawy, adres e-mail, nr. tel.) oraz o przekazaniu tych danych firmie Sentiell, oraz firmie przewozowej, będącej wykonawcą usługi przekazania biżuterii do rąk klienta. Należy przy tym sformułować te informacje w sposób umożliwiający klientowi wyrażenie zgody, przy czym zgoda ta nie może być dorozumiana. Art. 10 pkt.2.

 

Jesteśmy przekonani ,że hurtownia biżuterii srebrnej Sentiell Jewelry pnie się na pozycję lidera w internetowej dystrybucji biżuterii.

Będzie nam niezmiernie miło jeżeli zdecydują się państwo dołączyć do nas i towarzyszyć w tej drodze, czerpiąc nieustanie korzyści majątkowe.

 

Mamy nadzieję że ta oferta będzie stale ewoluować, "bo droga do sukcesu jest w wiecznej budowie".

 

 

 

 

 

Jeżeli nasuwają się państwu jeszcze jakieś pytania lub mają państwo wiedze na temat nieustannie zmieniających się regulacji podatkowych, handlu on-line lub chcą Państwo zgłosić jakąś propozycję rozwojową odnośnie usługi DS. to proszę o kontakt office@sentiell.com

Postaramy się odpowiedzieć możliwie najszybciej na państwa pytania.

 

 

 

 

„jesteś tylko tak dobry, jak dobry jest Twój dropshipper.”

Z wyrazami szacunku Obsługa Hurtowni Sentiell

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel